چرا عسل ارگانیک مناسب ترین عسل موجود در بازار بوده است؟ آیا استان لرستان
توانسته نقشی را در صادرات انواع عسل ارگانیک در کشور داشته باشد؟
عسل که در زبان فارسی گذشته با نام انگبین معروف بوده از همان زمان ها به سبب دارا بودن خاصیت منحصربفرد ضدآلودگی و ضدباکتریایی، در درمان ناراحتی های پوستی و سوختگی ها، مورد استفاده قرار گرفته بوده است.
در حال حاضر هم به جرئت می توان ادعا نمود که هیچ ماده ای به اندازه عسل نتوانسته خواص و ترکیبات فوق العاده ای را دارا باشد و همواره مورد توصیه مشاورین تغذیه و گوارش قرار گرفته باشد.
عسل طبیعی دارای ترکیباتی چون آهن، کلسیم، ویتامین کا و تیامین و انواع قندهای مونوساکاریدی مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده و می تواند برای درمان بیماری هایی مانند ناراحتی های گوارشی، قلبی و کلیوی و بیماری کم خونی بسیار زیاد موثر باشد.
اما آیا می دانید امروزه یکی از بهترین انواع عسل تولیدی در کشور، عسل ارگانیک بوده که معدود تولیدکنندگان در کشور به آن دست یافته اند؟

عسل ارگانیک چه نوع عسلی بوده است؟
اگر نام ارگانیک بودن را شنیده باشید، باید بدانید که اگر در فرآیند تولید هر نوع محصولی از هیچ ماده شیمیایی بهره برده نشود، آن محصول ارگانیک بوده است.
پیرامون عسل هم این امر صادق بوده که اگر در فرآیند تولید عسل از زمان جمع آوری شهد تا زمان برداشت آن، کندوی عسل و زنبورها، از هر نوع ماده شیمیایی و سمی به دور باشند و شرایطی کاملا طبیعی در فرآیند تولید حاکم باشد، بی شک عسل بدست آمده، عسلی ارگانیک و مرغوب خواهد بود.
باید بدانید که عسل ارگانیک تنها عسلی بوده که به دلیل عاری بودن از هر نوع مواد شیمیایی، می تواند با بدن تمامی افراد سازگار بوده و به راحتی قابل هضم می باشد.
امروزه با توجه به وجود تولیدکنندگان عسل در کشور مانند استان هایی چون همدان، کردستان و اردبیل، استان لرستان توانسته در تولید عسلی ارگانیک موفق بوده و مرغوب ترین آن را عرضه و پاسخگوی نیاز بازار باشد.
برای آگاهی از شرایط صادرات انوع عسل ارگانیک تولید شده در استان لرستان، می توانید با کارشناسان و نمایندگی های فروش عسل اصل لرستان، در ارتباط مستقیم باشید.