آیا شما از مصرف کنندگان عسل بوده و نمی دانید کدام عسل اصل بوده است؟ آیا
شرکت های تولیدی و صادراتی انواع عسل های طبیعی را می شناسید؟ عسل تولیدی
استان لرستان چه جایگاهی در بازارها دارد؟
با توجه به اینکه افراد امروزه دارای آگاهی های بیشتری پیرامون انواع مسائل و به خصوص تهیه مواد غذایی هستند، باید این را بدانند که مصرف هر نوع محصولی به صورت تقلبی و مصنوعی، می تواند اثرات جبران ناپذیری را داشته باشد. بله باید گفت یکی از دغدغه هایی که همواره مصرف کنندگان عسل با آن مواجه هستند، تهیه عسلی ناب و غیرتقلبی بوده است.
امروزه خوشبختانه استان هایی از کشور مانند استان البرز، اردبیل، کردستان و لرستان از جمله استان هایی در کشور به شمار آمده اند که توانسته اند در عرضه عسلی مرغوب موفق باشند. اما در این بین می توان سهم استان لرستان را نیز به واسطه عسلی درجه یک و ناب، بیشتر دانست و امروزه تولیدات این استان به بیش از 1500 تن رسیده است و صادراتی را نیز به تمامی بازارهای کشور صورت داده و یکی از پایگاه های مهم در این صنعت به شمار آمده است.
در این استان شرکت هایی معتبر با ارتباط داشتن با زنبورداران در این حوزه که با استفاده از بهترین و استاندارترین روش های تولیدی و فارغ از هر گونه مواد شیمیایی دیگر جهت کاهش زمان برداشت عسل، توانسته اند در تولید و عرضه عسلی طبیعی و ارگانیک موفق باشند.
طبق نظر تمامی مشاورین تغذیه و گوارش، مصرف عسل اصل و ارگانیک با بدن انسان بیشتر سازگار بوده و می تواند دارای خواص درمانی بسیاری باشد. شاید یکی از مهم ترین موارد مصرف عسل جهت بهبود و تقویت معده و دستگاه گوارش و در درمان بیماری کم خونی که این روزها متأسفانه بیشتر در کودکان و زنان شایع بوده، می باشد.
برای تهیه عسل تولیدی استان لرستان، با قیمت و کیفیت مناسب و به طور عمده و جزئی، می توانید با نمایندگان فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی  داده شده در تماس باشید.