فرصت ویژه برای تمامی مصرف کنندگان ژل رویال در سراسر کشور به وجود آمده تا از طریق سایت های معتبر اینترنتی، انواع ژل رویال اصل را با قیمت فروش مناسبی، خریداری کنند.
از دیگر فرآورده های پرخاصیت و ارزشمند زنبورعسل، ژل رویال بوده که امروزه خواصی از ترکیبات آن بدست آمده که می تواند علاوه بر نفش مفیدی که در کندو عسل داشته، خواص درمانی فراوانی را نیز برای انسان ها داشته باشد.
بله ژل رویال ماده ای سفید رنگ و تولید شده توسط دو غده مغزی موجود در سر زنبورهای جوان و کارگر بوده که توانسته اند یک منبع تغذیه ای سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین را، برای چند روز اول زندگی لاروها و زندگی 5 تا 7 ساله زنبور ملکه، تأمین نموده باشند.
گفتنی است که لاروها تا 4 روز اول زندگی خود از ژل رویال تغذیه می کنند و آن دسته از لاروهایی که نمی خواهند تبدیل به ملکه گردند، در ادامه زندگی خود، از گرده گل و عسل تغذیه می کنند. تفاوت اصلی میان زنبورهای کارگر و زنبور ملکه، به سبب همین تغذیه از ژل رویال بوده که بارزترین تفاوت آن، امکان بارور شدن زنبور ملکه می باشد.
حال آیا می دانید که ترکیبات ژل ارزشمند ژل رویال چه بوده است؟ ژل رویال چگونه به مصرف انسان ها رسیده و چه خواصی می تواند داشته باشد؟

سایت ژل رویال

ترکیبات و خواص ژل رویال

در ابتدا باید این نکته را دانست که همواره محصولات زنبورعسل، باید در خالص ترین و طبیعی ترین نوع خود خریداری و مصرف گردند و این امر امکان پذیر نبوده مگر شناخت مراکز معتبر خرید و ارتباط داشتن با نمایندگی های آنها که می تواند خواص منحصربفرد این محصولات را شامل حال مصرف کنندگانش نماید.
امروزه ژل رویال به صورت پودر و در بسته بندی هایی نگهداری شده در فریزر، به بازار عرضه شده که ترکیبات و خواص مصرف آن، به شرح ذیل بوده است:

  • ژل رویال سرشار از انواع ویتامین های گروهای B ،E ،D و A، انواع مواد آلی چون آهن و کلسیم بوده که مصرف آن می تواند در درمان کم خونی موثر باشد.
  • در ترکیبات ژل رویال، اسیدهای آمینه ضروری چون آرژین وجود داشته که مصرف آن می تواند به زوجهای جوانی که مشکل کمبود تعداد اسپرم و تخمک پیرامون عدم ناباروری و نازایی داشته، کمک شایانی نماید.
  • ژل رویال دارای کلاژن بوده و می تواند در شاداب سازی، جوانسازی و ترمیم بافت های پوستی، مفید باشد و به همین سبب در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از آن بهره برداری نموده اند.
  • ژل رویال دارای ماده ای به نام استیل کولین بوده که می تواند اثرات مثبت درمانی را در آلزایمر و مشکلات عصبی داشته باشد.
  • ماده ای به نام HAD10 در ترکیبات ژل رویال خالص، خواص ضدسرطانی مفیدی را به مصرف این ماده ارزشمند، بخشیده است.

امروزه در سایت های معتبر اینترنتی، شما می توانید انواع ژل رویال اصل و با کیفیت عالی را با قیمتی مناسب خریداری کنید و حتی با کارشناسان این مراکز خرید، ارتباط مستقیم داشته باشید.