فرصت ویژه برای سراسر کشور به وجود آمده تا انواع با کیفیت ترین ژل رویال ایرانی را از طریق سایت های اینترنتی معتبر عرضه انواع محصولات زنبورعسل، با قیمتی مناسب خریداری نمایید.
ژل رویال ماده ای تولید شده توسط زنبورهای کارگر بوده که این ماده را با غدد هیپوفارین موجود در سر خود تولید و پس از ترکیب با بزاق خود، وارد کندو عسل نموده تا لاروها برای 3 روز اول زندگی خود و زنبور ملکه تا پایان عمر خود، از این ماده ارزشمند تغذیه کنند.
بله ژل رویال ماده ای سفید رنگ و مایل به زرد با مزه ای ترش بوده که نقش اساسی در ادامه حیات لاروها داشته که البته شایان ذکر است، لاروهایی که می خواهند تبدیل به ملکه گردند از ژل رویال تا آخر عمر خود تغذیه می کنند و دسته دیگر لاروها بعد از روز سوم، از گرده و عسل تغذیه می کنند.
لازم به ذکر است که تفاوت آنچنانی که میان زنبورهای ملکه و زنبورهای کارگر وجود داشته، به همین سبب تغذیه از ژل رویال بوده که می توان به مواردی چون طول عمر بیشتر و وزن و حجم بیشتر زنبورهای ملکه نیز اشاره داشت.
حال آیا می دانید که امروزه ژل رویال نیز به بازار عرضه شده و مصرف آن می تواند خواص درمانی بسیار موثری را برای انسان ها نیز داشته باشد؟

عرضه ژل رویال

خواص ژل رویال چیست؟

همانطور که متوجه نقش فزاینده ی تولید ژل رویال در کندو عسل شدید، باید بدانید که ترکیباتی در ژل رویال وجود داشته که می تواند منجر به درمان بسیاری از مشکلات و امراض، برای انسان ها نیز گردد.
گفتنی است که ژل رویال به سبب دارا بودن ماده ای به نام استیل کولین در ترکیبات خود، توانسته نقش اساسی تقویت سیستم اعصاب افراد داشته باشد و در درمان مشکلات عصبی، اضطراب و آلزایمر، بسیار زیاد تأثیرگذار بوده است.
به طور کلی می توان برای مصرف ژل رویال، خواصی چون کاهش چربی خون، بهبود ناتوانی های جنسی، اشتهاآور، افزایش مقاومت بدن، درمان عفونت ها و جلوگیری از پیری زودرس را نام برد.
گفتنی است که با توجه به اینکه ژل رویال از آنزیم هایی برخوردار بوده که به سرعت فاسد می گردند، بلافاصله پس از تهیه شدن باید مصرف گردند و در مکانی به دو از تابش مسقیم نور نگه داری شوند.
برای خریداری ژل رویال در دو نوع پودر ژل رویال و یا ژل رویال مخلوط با عسل طبیعی، می توانید با کارشناسان و عرضه کنندگان معتبر انواع محصولات ناب زنبورعسل ایرانی در کشور، ارتباط داشته باشید.