آیا می دانید چه روش هایی برای تهیه انواع عسل مرغوب تولیدی در کشور به
خصوص عسل سوغات لرستان، وجود داشته است؟ چگونه می توان از لیست قیمت ها
آگاهی پیدا نمود؟
عسل فرآورده ای مهم و کاملا مفید تهیه شده از شهد گل های موجود در مراتع و کوهستان ها بوده که امروزه مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر کشور ما داشته و در میان خانواده های ایرانی، محبوب بوده است.
امروزه تولید کنندگان عسل در سراسر کشور در رقابت با یکدیگر بوده اند و بیکار ننشسته اند، اما به جرئت می توان ادعا نمود که عسل تولیدی استان لرستان یکی از انواع مرغوب ترین عسل موجود در کشور بوده که سبب آن، مراتع با استعداد و پوشش گیاهی غنی این استان می باشد.
در استان لرستان، بالغ بر 1500 تن عسل تولید شده و نیاز بازار به عسلی ناب و اصل تأمین گردیده است. اما نکته ی مهم در تهیه عسل، شناخت مراکز معتبر فروش و خرید از آنها بوده است. چه روش هایی دیگر برای تهیه عسل ناب لرستان وجود داشته است؟
امروزه استان لرستان توانسته یکی از دغدغه های مصرف کنندگان عسل طبیعی و اصل را از بین ببرد و در ارائه محصولی اصل، پیشتاز در این صنعت باشد. برای تهیه محصول ناب این استان می توانید ابتدا آن را از نمایندگی های معتبر آن تهیه نمایید و یا اینکه به طور مستقیم از کارشناسان فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی داده شده اقدام نمایند.
در ضمن برای مشاهده انواع عسل تولیدی استان لرستان که شامل عسل گون، عسل کوهی و عسل آویشن بوده، و همچنین لیست قیمت ها، می توانید به سایت هایی معتبر در این حوزه، مراجعه نمایید.