همه شما باید بدانید که مصرف عسل، در درمان بیماری های گوناگون موثر بوده
است. اما چرا باید عسل لرستان را انتخاب نمود؟ آیا از قیمت و کیفیت ارائه
این محصول اطلاع دارید؟
عسل از آن دسته محصولات تولید شده در کشور غنی ما می باشد، که خوشبختانه تولید کنندگانی معتبر در این حوزه دارا بوده و توانسته به تمامی آنچه که از یک عسل مرغوب و نمونه انتطار داشته، توسط تولید کنندگانی معتبر، برسد. اما این تولید کنندگان معتبر کدام اند؟
امروزه در کشور ما، تولید کنندگانی در استان های مازندران، کردستان، اردبیل و البرز در صنعت تولید عسل بیکار ننشسته اند و همواره رقابت داشته اند. اما باید گفت که یکی از پایگاه های مهم در حوزه تولید عسل، استان لرستان بوده، که توانسته با توجه به تولید کنندگانی با دارا بودن تمامی شرایط لازم برای تولید عسلی ارگانیک، که از معدود تولید کنندگان این نوع عسل می باشد، عسلی اصل و طبیعی را روانه بازارهای فروش نماید.
جالب است بدانید که عسل تولیدی در استان لرستان، از نظر مرغوبیت، جایگاه اول را در کشور داشته است. آیا می دانید مصرف عسل چه خواص درمانی را دارا بوده است؟
همانطور که متوجه شدید، مصرف عسلی طبیعی و اصل، که یکی از تولید کنندگان آن استان لرستان می باشد، همواره مورد توجه مصرف کنندگان عسل بوده و در این صورت است که می تواند دارای خواص فوق العاده ای باشد.
مصرف روزانه عسل می تواند خواصی چون، ضدآنفلونزا، ضدچاقی، ضدآلودگی و ضدباکتری، کاهش دهنده تب، کاهش حساسیت، تقویت کننده قوای جنسی و خونسازی را دارا باشد و به سبب طبع معتدلی که داشته، می تواند به مصرف تمامی افرادبا سنین گوناگون برسد.
برای تهیه مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور، با نام عسل لرستان، که در کیفیت و قیمت مناسبی در مراکز فروش معتبر به عرضه می رسند، می توانید با کارشناسان فروش از طریق راه های ارتباطی داده شده، در تماس باشید