ژل رویال چگونه مصرف بگردد تا بیشترین خواص را داشته باشد؟ آیا می دانید که امروزه مراکز معتبر خرید عسل طبیعی، انواع ژل رویال عالی و باکیفیت را به صورت عمده و با قیمت مناسب، عرضه می کنند؟
ژل رویال یکی دیگر از فرآورده های مفید و با خواص منحصربفرد دارویی و درمانی بوده که علاوه بر اینکه نقش مفیدی را در کندو عسل داشته، توانسته برای انسان ها هم بسیار زیاد پراهمیت باشد. مصرف کنندگان درجه یک عسل طبیعی که به مراکز معتبر خرید عسل رفته اند، حتما نام ژل رویال را شنیده اند.
گفتنی است که ژل رویال، در کندو عسل توسط زنبورهای جوان کارگر، ترشح و تولید شده و این وظیفه تا 12 روزگی این زنبورها ادامه داشته و از آن پس به زنبورهای جوانتر، سپرده گردیده است. ژل رویال ماده ای سفید رنگ و ژلاتینی بوده که لارها تا 4 روز اول حیات خود و زنبور ملکه تا پایان عمر، از این ماده ویتامینی و سرشار از مواد معدنی، تغذیه نموده اند.
شایان ذکر که با توجه به ترکیباتی دیگر در ژل رویال، مانند انواع اسیدهای چرب ضروری، کلاژن و یا استیل کولین، این ماده خواص منحصربفرد دارویی و درمانی برای انسان ها داشته و زنبورداران این ماده را از کندوهای عسل جمع آوری کرده و به بازار عرضه نموده اند.
حال آیا می دانید که ژل رویال چگونه به بازار عرضه گردیده و بهترین طریقه مصرف و حتی نگهداری آن چه بوده است؟

ژل رویال و مصرف آن

همانطور که متوجه ترکیبات و نقش تغذیه ی مهم ژل رویال در کندو عسل شدید، باید بدانید که این ماده توانسته نقش مفید دارویی و درمانی را نیز برای انسان ها داشته باشد و این امر زنبورداران را مجاب نموده تا ژل رویال را از کندو، برداشت کنند.
شایان ذکر که زنبورداران، ژل رویال را به صورت مایع خارج کرده و به سبب آنکه ماده ای حساس بوده، آب موجود در آن را کشیده و به صورت پودر آنهم در شرایطی به دور از نور و در فریزر، نگهداری می کنند تا خواص و ترکیبات خود را از دست نداده و فاسد نگردد.
پس امروزه در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، ژل رویال عمدتا به صورت پودر خالص و نگهداری شده در فریزر، عرضه گردیده و در برخی از فروشگاه های معتبر، آن را همراه با عسل طبیعی هم به فروش رسانیده اند.
لازم به ذکر است که جهت بهتر جذب خون شدن و تأثیرگذاری سریع این ماده، همواره توصیه شده تا ژل رویال، همراه با عسل طبیعی مصرف گردد، البته ژل رویالی عالی که از مراکز فروش معتبر خریداری شده باشد.
حال آیا می دانید که فواید دارویی و درمانی مصرف ژل رویال عالی همراه با عسل طبیعی چه بوده است؟

خرید ژل رویال

فواید مصرف ژل رویال عسل

در درجه اول، باید گفت که کیفیت ژل رویال، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مانند هر محصول گیاهی دیگر، این ماده هم باید از مراکز فروش معتبر در بالاترین کیفیت خود خریداری و مصرف گردد و در غیر اینصورت نمی تواند خواص مفیدی را داشته باشد.
مصرف ژل رویال عالی و مرغوب به همراه عسل طبیعی، می تواند خواص ذیل را داشته باشد:

  • درمان مشکلات مربوط به کمبود تعداد اسپرم و تخمک گذاری در عدم باروری و نازایی زوجهای جوان.
  • پیشگیری از آلزایمر و درمان مشکلات عصبی.
  • ضد سرطان.
  • بهبود کم خونی.
  • درمان کلسترول و فشار خون بالا.

نکته ای که همواره پیرامون خرید ژل رویال باید به یاد داشته باشید، خرید آن از مراکز فروش معتبری بوده که از ژل رویال در شرایط فریز شده نگهداری می کنند و به طور جد از تهیه ژل رویالی که در بیرون نگهداری می شود، خوددارای کنید.
خوشبختانه امروزه توسط مراکز فروش معتبر انواع محصولات زنبورعسل ایرانی، انواع ژل رویال به صورت عمده و با قیمت مناسب، آماده عرضه به مشتریان می باشد و کارشناسان در این حوزه نیز، پاسخگوی سوالات مشتریان خواهند بود.