معجون گرده گل همراه با عسل اصل و طبیعی دارای خواص بسیار مطلوبی برای پوست است و توانسته به عنوان یک لایه بردار طبیعی در لوازم آرایشی مناسب عمل کند.
همانطور که می دانید تنها ماده تشکیل دهنده عسل اصل با آن همه خواص و فواید، گرده گل است و هر گرم عسل از میلیاردها گرده گل تشکیل شده است، این گرده توسط زنبور عسل بلعیده می شود و به صورت یک شهد مایع در حجره های شان کندو ذخیره می گردد، بعد از مدتی که اصطلاحا عسل پخت و آب آن به قدر کافی تبخیر شد، عسل طبیعی مورد استفاده انسان را می توانیم برداشت کنیم.
بنابراین این ماده شفابخش و جوان کننده پوست تنها همان گرده گل و آنزیم ها بدن زنبور عسل می باشد، پس خواص گرده گل بسیار مشابه با خواص عسل می باشد.
از همین لحاظ است که بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی با اسانس عسل و گرده گل تهیه می شوند تا بتوانند روند پیری پوست انسان را کند کنند و با لایه برداری سلول های مرده و ایجاد پوستی تازه و شفاف زیبایی و جوانی را به انسان بازگردانند.

تهیه ماسک خانگی از گرده گل و عسل

شما به راحتی می توانید برای محافظت پوست خود از آسیب ها و ناراحتی های روزانه یک ماسک شگفت انگیز کاملا طبیعی با عسل و گرده گل اصل تهیه کرده و با گذاشتن 5 تا ده دقیقه در روز به زیبایی دائمی و ماندگار خود کمک نمایید.