آیا می دانید که مصرف ژل رویال چگونه برای درمان نازایی و ناباروری، مفید و تأثیرگذار بوده است؟ آیا می دانید که مصرف ژل رویال همراه با عسل طبیعی از چه خواص دیگری برخوردار می باشد؟
امروزه نام محصولات زنبورعسل و فواید مصرف آنها را، حتما شنیده اید و شاید از میان این محصولات و فرآورده های ارزشمند، تنها از عسل طبیعی به مقدار بیشتر مصرف نموده اید. اما آیا می دانید که ژل رویال یکی دیگر از فرآورده های زنبورعسل نام داشته که امروزه مصرف آن می تواند درمان کننده بسیاری از بیماری های شایع چون نازایی و ناباوری باشد؟
بله ژل رویال یا شاه انگبین، مایعی سفید رنگ و ژلاتینی موجود در کندو عسل و تولید شده توسط غدد مغزی زنبورهای کارگر بوده که به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه، شناخته شده می باشد و وجود آن در کندو عسل، از نقش بسیار مهمی برخوردار بوده است.
ژل رویال به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه، تا پایان عمر آن مورد استفاده قرار گرفته و جالب است بدانید تفاوت اصلی میان زنبورهای کارگر و زنبور ملکه، در قدرت و جثه خوب، عمر طولانی و بارور شدن، به سبب همین تغذیه آن از ماده ای به نام ژل رویال می باشد که سرشار از ترکیباتی منحصربفرد بوده است.
شایان ذکر که علاوه بر نقش بسیار مهم ژل رویال در کندو عسل، امروزه آزمایشات گوناگون بر روی ترکیبات این ماده ارزشمند نشان داده که مصرف آن می تواند سبب درمان بسیاری از بیماری ها برای انسان ها نیز گردد که از جمله مهم ترین و شایع ترین این بیماری ها، می توان به نازایی و ناباروری میان زوجهای جوان، اشاره داشت. اما آیا می دانید که مصرف ژل رویال چگونه می تواند منجر به درمان نازایی و ناباروری گردد؟

خواص ژل رویال

مصرف ژل رویال و ناباروری

در ابتدا باید اشاره داشت که یک ژل رویال خالص و کامل، می تواند دارای ترکیباتی چون، آب، انواع مواد معدنی، ویتامین ها، کلاژن، استیل کولین و اسیدهای آمینه و چرب ضروری بوده باشد و امروزه به صورت پودر خالص و یا همراه با عسل طبیعی، به مصرف انسان ها رسیده است.
اما باید گفت که وجود اسیدهای آمینه ضروری مانند آرژین در ترکیبات ژل رویال، می تواند در افزایش تعداد اسپرم ها و تخمک گذاری میان زوجهای جوان، موثر باشد و خب توانسته نقش بسیار مهمی را در درمان مشکلات مربوط به نازایی و ناباروری داشته باشد.
مصرف ژل رویال همراه با عسل طبیعی به صورت زیر زبانی، بهترین طریقه مصرف این ماده ارزشمند بوده و به سب آنکه این ماده از شرایط نگهداری خاصی به خصوص در فریزر برخوردار بوده، توصیه شده تا از خرید ژل رویالی که در فریزر نگهداری نمی گردد، خودداری شود.
با توجه به اهمیتی که مصرف ژل رویال خالص داشته و با توجه به وجود افرادی سودجو و عرضه کننده انواع ژل رویال های تقلبی، شما می توانید انواع ژل رویال خالص و گیاهی را با قیمت بسیار مناسب در بسته بندی های کاملا بهداشتی، خریداری کنید. جهت کسب آگاهی بیشتر پیرامون چگونگی خرید ژل رویال ایرانی و خالص، می توانید با کارشناسان در این زمینه، ارتباط مستقیم داشته باشید.