آیا می دانید عسل مرغوب و اگانیک چه نوع عسلی بوده است؟ آیا از فواید مصرف
آن چیزی می دانید؟ قیمت خرید و فروش این محصول در استان لرستان چگونه بوده
است؟
اگر همواره در سایت هایی معتبر پیرامون انواع مواد گیاهی و دارویی به جستوجو پرداخته باشید، حتما نام عسل را بارها و بارها شنیده اید و تا حدی با خواص مصرف این ماده غذایی ارزشمند آشنایی داشته اید.
باید گفت با توجه به اینکه فرآیند تولید عسل پیچیدگی های خاص خود را داشته، زنبورداران در این حوزه سعی بر آن داشته اند تا با بهترین روش های تولید و نگهداری عسل، محصولی مرغوب و اصل را روانه بازاهای فروش نمایند. اما باید گفت که همواره یکی از نگرانی های تمامی مصرف کنندگان عسل، این موضوع بوده که کدام عسل اصل می باشد و آیا هزینه ای که برای خرید آن می نمایند، به صرفه بوده است؟
بله باید گفت عسل از آن دسته محصولاتی بوده که باید در اصل ترین نوع خود تهیه گردد. نام عسل ارگانیک و طبیعی نیز به همین موضوع برمی گردد. عسلی ارگانیک و عسل بوده که در تمامی مراحل تولید، از هیچ ماده ی شیمیایی استفاده نشده باشد.
خوشبختانه امروزه یکی از عسل های اصل و ارگانیک تولید شده در کشور ما، مخصوص استان لرستان بوده و این استان توانسته جایگاه نخست را در حوزه مرغوبیت عسل طبق نظر مصرف کنندگان و کارشناسان داشنه باشد.
مصرف عسلی اصل و ارگانیک که به همه ی افراد در سنین های گوناگون توصیه می گردد، دارای خواص درمانی بسیاری بوده است. مصرف عسل به میزان یک قاشق مرباخوری به طور روزانه، می تواند دارای خواصی چون تقویت کنندگی معده، تقویت کنندگی بینایی، موثر در بهبود سیستم اعصاب و درمان کننده بیماری کم خونی بوده باشد.
انواع عسل تولیدی در استان لرستان توسط نمایندگی های پخش معتبر این محصول در سراسر کشور امکان پذیر گردیده و مشتریان می توانند با کارشناسان و مشاورین فروش این محصول در ارتباط بوده و از نحوه خرید و فروش و قیمت عرضه این محصول، آگاهی های لازم را بدست آورند.