آیا می دانید که عسل تولیدی در الموت، نیاز بازارهای استان قزوین را به عسلی مرغوب تأمین نموده است؟ خرید به صورت عمده عسل درجه یک الموت، چه قیمتی را دارا بوده است؟
زنبورعسل، موجودی بسیار ارزشمند از جمله آفرینش های خداوند متعال بوده که با فعالیت شبانه روزی خود توانسته پاک ترین، خوشمزه ترین و مقوی ترین ماده ی غذایی و دارویی را تولید کرده باشد و به جرئت می توان گفت مصرف آن، شفای هر دردی است.
بله عسلی که مستقیما توسط زنبورهای کارگر و از شهد خالص گل های گیاهان دارویی و از کندو عسل بدست آمده باشد، ماده ای با ترکیباتی بسیار پرخاصیت و ارزشمند بوده که از گذشته تا به امروزه، نقش فزاینده ی دارویی و تغذیه ای را برای انسان ها در دنیا داشته است.
مصرف روزانه این ماده ارزشمند، توصیه تمامی مشاورین تغذیه و گوارش بوده و گفتنی است که می تواند خواصی چون، درمان مشکلات قلبی، گوارشی و کلیوی، درمان کم خونی، ضعف قوای جنسی و تقویت حافظه و مغز را دارا باشد.
اما بایستی همواره تأکید کرد که عسل در صورتی می تواند خواص مفیدی را دارا باشد که در خالص ترین و مرغوبترین نوع خود تهیه و مصرف شده باشد. امروزه باتوجه به وجود تبلیغاتی فراوان و وجود افرادی سودجو در بازارهای خرید و فروش عسل در کشور، تهیه عسل اصل از جمله نگرانی های عمده خریداران عسل بوده و شاید برخی از این افراد هم به سبب عدم شناخت عرضه کنندگان آن، از خرید عسل منصرف شده اند.
گفتنی است که در بازارهای امروزی خرید عسل، انواع عسل های تقلبی و مصنوعی که هیچ درصدی از دخالت زنبورعسل را به خود ندیده اند وجود داشته که مصرف آنها نه تنها هیچ خواصی را برای انسان ها دارا نبوده، بلکه می تواند مضراتی را برای سلامتی انسان ها به همراه داشته باشد.
پس دقت در انتخاب یک مرکز خرید مجوزدار و معتبر، می تواند کمک شایانی را به مصرف کنندگان عسل، در مصرف عسلی اصل و کاملا خالص، نموده باشد.
حال آیا می دانید که در حال حاضر، الموت استان قزوین در این منطقه از کشور، دارای شرایط بسیار مطلوبی در زمینه پرورش زنبورعسل و تولید فرآورده ی مهمی چون عسل طبیعی بوده و بازارهای استان قزوین را به عسلی خالص، پاسخگو بوده است؟ آیا عرضه کنندگان معتبر عسل در الموت را می شناسید؟

عسل الموت

تولید عسل در الموت

بله امروزه یکی از توابع استان قزوین با نام الموت، از جمله پایگاه های مستعد در تولید عسل طبیعی و خالص در این استان لقب گرفته که توانسته دغدغه ی تهیه عسل اصل و کاملا خالص در بازارهای قزوین را، به صفر درصد برساند، فقط کافیست که مشتریان عسل، با مراکز معتبر خرید عسل الموت، ارتباط داشته باشند و این مراکز را بشناسند.
گفتنی است که در حال حاضر در الموت، بیش از 5 هزار کلنی زنبورعسل توسط زنبورداران مورد بهره برداری قرار گرفته و سالیانه چیزی بالغ بر 40 تن عسل طبیعی، به تولید رسیده و روانه بازارهای فروش گردیده است.
امید است که با برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد افزایش کیفیت عسل تولیدی در این استان هم باشیم. خوشبختانه امروزه مراکز خرید معتبر در الموت، انواع عسل خالص و طبیعی را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان و مصرف کنندگان عسل، به عرضه رسانیده اند.
خرید و فروش انواع عسل طبیعی و موم دار در این مراکز خرید، به صورت عمده و با قیمت مناسب تری هم صورت گرفته و مشتریان بدون هیچ واسطه ای می توانند با کارشناسان و نمایندگان این مراکز خرید، ارتباط تلفنی و یا ایمیل داشته باشند.