خرید عسل آویشن در تهران در فروشگاه اینترنتی عسل هفت امکانپذیر است. عسل آویشن چیست؟ آیا عسل آویشن برای درمان بیماری ها مفید است؟ خواص عسل آویشن چیست؟ عسل آویشن چگونه تولید میشود؟

خرید عسل آویشن

فروش عسل آویشن طبیعی

عسل آویشن یکی از عسل های تک گل است. آویشن یک گیاه طبیعی است که سرشار از خاصیت برای انسان میباشد. طبع عسل آویشن گرم است و طعم و بوی آویشن را به همراه دارد. آویشن از قدیم بسیار مورد استفاده مردم و طبیبان قرار گرفته است. عسل آویشن طبیعی برای درمان بسیاری از بیماریها کاربرد دارد.

خرید عسل آویشن

 خواص عسل آویشن

عسل اویشن طبیعی فعالیت ضد باکتری قوی دارد. عسل آویشن برای درمان سوزش گلو و تورم گلو مناسب است. این عسل طبیعی برای درمان بیماری عفونی دستگاه تنفسی مناسب است. مصرف عسل آویشن کم خونی را بهبود میبخشد.

بهبود سرفه و برونشیت از دیگر خواص عسل آویشن است. اگر در رابطه با آنتی اکسیدان ها اطلاع داشته باشید، می دانید که وجود آنها برابر است با سیستم ایمنی بسیار قوی! عسل آویشن طبیعی سرشار از انوع آنتی اکسیدان است. بنابراین مصرف عسل آویشن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

عسل آویشن برای بهبود زخم معده و زخم روده مناسب است. این عسل سرفه مداوم را درمان میکند. عسل آویشن منبع خوبی برای انواع ویتامین است. عسل آویشن التهابات را درمان میکند. این عسل مانند سایر عسلهای طبیعی برای درمان سرطان مفید است. عسل آویشن انرژی مورد نیاز بدن را تامین میکند.

خرید عسل آویشن

تولید عسل آویشن

تولید عسل آویشن از نوشیدن شهد آغاز میشود.زنبور عسل شهد گلهای آویشن را برداشت میکند.زنبور عسل با خرطوم مخصوص خودعسل را از دل گلها استخراج میکند.این شهد در معده دوم زنبور عسل به عسل تبدیل میشود.

عسل طبیعی بدین شکل درون معده دوم زنبور عسل تولید میشود. عسل آویشن اولیه با خرطوم زنبور عسل از معده به خانه های کندو تزریق میشود. این عسل در ابتدا آبکی است. زنبورها برای آماده کردن عسل در بالای آن بال میزنند. بال زدن سریع زنبور عسل در بالای عسل، باعث خروج آب اضافی از عسل میشود. بنابراین عسل غلیظ شده و آماده ی برداشت میشود.

روی عسل غلیظ شده را زنبور عسل با لایه ای از موم میپوشانند. موم زنبور عسل توسط غده های شکمی زنبور عسل ترشح میشود. موم در ابتدا به صورت برگه هایی شفاف در سطح شکمی زنبور عسل تولید میشود. زنبور عسل این موم را میجود و از آن برای ساختن لایه مومی استفاده میکند.

خرید عسل آویشن

برداشت عسل آویشن

برداشت عسل نیازمند لوازم زنبورداری مناسب است. اولین مرحله برداشت عسل خارج کردن قابها از کندوی عسل است. برای خروج قابها باید از وسیله ای به نام دودی استفاده میشود. دودی با تولید دود زنبورها را از کندو دور میکند.

سپس زنبور دار به کمک برس زنبور داری بقیه زنبورها را کنار میزند. قابهای کندو بعد از جدا سازی زنبورها در دستگاه عسل گیری قرار میگیرند. دستگاه عسل گیری یا اکستراکتور جدا کننده ی عسل از قابهاست. درون اکستراکتور حد اقل چهار جا برای استقرار قاب ها وجود دارد. اکستراکتور با چرخاندن سریع قابها حول یک مرکز عسل را جدا میکند.

به عبارتی دیگر در اکستراکتور به وسیله نیروی گریز از مرکز عسل برداشت میشود. عسل با دیواره های اکستراکتور برخورد میکند و به پایین به سمت ظرف منتقل میشود. این ظرف را زنبوردار بعد از اتمام کار عسل گیر، برمیدارد و عسل را از آن برداشت میکند.

خرید عسل آویشن

خرید عسل آویشن اصل طبیعی

فروشگاه اینترنتی عسل هفت عرضه کننده عسل آویشن طبیعی با قیمت مناسب است. عسل را تا حد امکان به صورت خام تهیه نمایید. عسلی که حرارت دیده باشد را نمیتوان عسل خام نامگذاری کرد. عسل حرارت دیده بسیاری از مواد مغذی و خواص خود را از دست میدهد. مرکز عسل هفت انواع عسل طبیعی را به صورت عمده و جزئی به فروش میرساند. برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول با ما در تماس باشید.