آیا نام عسل صنوبر، یکی از گونه های عسل طبیعی را شنیده اید؟ عسل صنوبر چه خواصی را دارد؟ آیا می توان عسل صنوبر درجه یک و ممتاز را به صورت اینترنتی با قیمت خوبی خریداری نمود؟
بدون شک مصرف عسل طبیعی و وجود آن در برنامه غذایی روزانه انسان ها، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شاید در میان انواع غذاهای مضر و فست فودی راه یافته به زندگی انسان ها، وجود عسل طبیعی می تواند به نوعی ضامن سلامت انسان ها نیز باشد.
یک عسل طبیعی که از شهد گل های گیاهان دارویی تولید گردیده، دارای ترکیباتی مملو از انواع مواد معدنی مانند آهن، منگنز، روی، کلسیم، پتاسیم، انواع ویتاامین هایی چون B ،C و تیامین و از همه مهم تر مواد قندی ساده چون فروکتوز و گلوکز بوده است.
گفتنی است که مصرف روزانه حتی مقدار به میزان یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی، می تواند خواص منحصربفردی را در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات شایع در افراد داشته باشد.
حال آیا تاکنون نام عسل صنوبر را شنیده اید و می دانید که مصرف این گونه از عسل طبیعی، می تواند چه خواص منحصربفردی را برای انسان ها دارا باشد؟

آشنایی با عسل صنوبر

همانطور که می دانید تقریبا تمامی عسل های طبیعی، تولید شده از شهد گل های گیاهان دارویی بوده اند که زنبورهای عسل با جمع آوری آنها و ذخیره سازی در شان های کندو عسل، دخالت مهمی را در تولید بهترین ماده ی غذایی و دارویی داشته اند.
اما باید گفت که عسل صنوبر، از شیره های روی برگ های درخت صنوبر که از جمله درختان تیره کاج محسوب گردیده، تولید شده است که زنبورهای عسل به شدت علاقه ی بسیاری به جمع آوری این شیره ها از روی برگ های این درخت داشته اند.
شایان ذکر است که عسل صنوبر در جنوب نیوزیلند تولید گردیده و دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد و بنظر می رسد که دارای طعم متفاوتی نسبت به دیگر گونه های عسل طبیعی بوده است.

عسل صنوبر

خواص عسل صنوبر

بدون شک یک عسل طبیعی و اصل، می تواند خواص بسیار شگفت انگیز و فوق العاده ای را برای تمامی انسان ها داشته باشد که همواره از گذشته تا به امروزه شامل حال افراد گردیده است.
برای مصرف عسل صنوبر، خواص ذیل را برشمرده اند:

  • عسل صنوبر یکی از مفیدترین گونه های عسل طبیعی برای درمان بیماری ها و مشکلات پوستی بوده است.
  • عسل صنوبر ضددرد و التهاب مفاصل می باشد.
  • عسل صنوبر یک آنتی اکسیدان قوی بوده و گفتنی است که در درمان استرس های شدید موثر بوده است.
  • درمان کننده بیماری های دستگاه مجاری ادراری و آب مرواریدهای چشمی می باشد.
  • کاهش دهنده فشار خون و مفید برای بیماران قلبی می باشد.
  • درمان کننده مشکلات تنفسی و ضدسرفه و خلط می باشد.

در حال حاضر با توجه به خواص بی نظیر مصرف عسل صنوبر، شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی معتبر، درجه یک ترین و مرغوبترین عسل صنوبر را از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر عسل با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید.