چگونه می توان عسل تضمینی و ناب را تهیه نمود؟ آیا می دانید که امروزه
استان لرستان یکی از برترین تولیدکنندگان عسل طبیعی و اصل، در کشور می
باشد؟
با توجه به اهمیت وجود عسل طبیعی و اصل در برنامه غذایی انسان ها و تضمین سلامت آنها، همواره تولیدکنندگان معتبر عسل تلاش خود را نموده تا به ناب ترین و خالص ترین عسل موجود دست یابند، که البته باید گفت که تعداد این تولیدکنندگان معتبر، معدود بوده است.
بله امروزه شاهد وجود برخی از عرضه کنندگانی ناشناخته بوده اید که در بازارهای داغ فروش عسل، انواع عسل تقلبی را با قیمت پایین تری عرضه داشته و برخی از مشتریان که تنها قیمت برایشان مهم بوده، در افزایش وجود چنین محصول تقلبی در بازار، نقش پررنگی را داشته اند.
اما آیا می دانید که مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی که ترکیب بسیاری از آب و شکر را در داخل خود داشته اند، می تواند عوارضی جدی را برای برخی از انسان ها همچون بیماران دیابتی دارا باشد؟
بله شاید یکی از افرادی که باید در تهیه عسلی طبیعی و اصل دقت کافی را نمایند بیماران دیابتی بوده اند که البته مصرف عسل برای آنها با مشورت پزشک توصیه گردیده است. آیا شما هم از مصرف کنندگان عسل بوده و می خواهید عسلی اصل و ناب را تهیه نمایید؟
مصرف روزانه عسل طبیعی و اصل می تواند خواص بسیاری را در تقویت حافظه و مغز، تقویت سیستم عصبی، تقویت بینایی، مفید برای بیماری کم خونی، ضدتشنج، ضدسنگ کلیه و افزایش قوای جنسی را به همراه داشته باشد. حال سوال اینجاست که چگونه می توان عسل اصل و طبیعی را تهیه نمود؟
لازم به ذکر است که سبب اینکه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عسل، در مطممئن ترین روش، در آزمایشگاه های تخصصی مواد غذایی امکان پذیر بوده، و مواردی چون رنگ عسل نمی تواند در این امر یاری دهنده باشد، بنظر شما آیا منطقی نیست که عسل طبیعی و مرغوب را از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل تهیه نمایید؟
خوشبختانه با وجود تولیدکنندگان معتبری چون استان لرستان در کشور و شناخت عرضه کنندگان آنها در سراسر کشور، می توان گفت که کمی از دغدغه ی مصرف کنندگان عسل به تهیه عسل طبیعی و ناب، کاسته شده، چرا که استان لرستان، مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را نیز دارا بوده است.
خرید تضمینی هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت را می توانید با عسل اصل لرستان، یک بار امتحان نمایید.