آیا انقدر که عسل اقاقیا برای مردم آمریکا جذاب و دوست داشتنی است خرید آن
در ایران نیز رونق دارد؟ گزینه های این عسل البته با کیفیت خوب، چه مواردی
است که خریدار به آن رغبت نشان دهد و حاضر شود آن را هر روز صبح در صبحانه ی
خود میل کند.
ابتدا با دادن برخی نشانی ها می خواهیم شما بوی این عسل را در ذهن خود و در تمام وجودتان احساس کنید. فکر کنید فصل بهار و شما در حال قدم زدن در یک باغ پر از نارنج در شمال کشور هستید احتمالا بوی نارنج شما را گیج و مبهوت کرده است، اصلا تا به حال شنیده اید کسی از بوی این میوه منتفر باشد یا احساس بدی به او دست بدهد این ها را گفتیم که بگوییم اقاقیا هم همین حال و هوا را دارد شاید به همین دلیل است که عسل آن به عنوان یک تسکین دهنده بر روی اعصاب و در حالات ناراحت کننده ی روحی و روانی مصرف آن توصیه می شود.
از این درخت فقط عسل به ثمر نمی رسد بلکه از گل، برگ، ساقه در واقع تک تک اجزای وجودش را در خدمت انسان می گذارد تا با هر کدام از آن ها یک اتفاق خوب را برای بدنش رقم بزند.
عسل اقاقیا که رنگ بندی خاصی برایش وجود دارد و مانند عسل های دیگر تنها به یک رنگ ختم نمی شود، بلکه از رنگ سفید تا زرد را در عسل های مختلف با نام اقاقیا می توان مشاهده کرد، در مورد طعم این عسل باید اذعان کرد که خیلی دل را نمی زند یعنی در واقع شیرین بیش از اندازه نیست و برای کسانی که خیلی با شیرینی میانه ی خوبی ندارند مانند دیابتی ها مورد قبول است.
این عسل به کسانی که در پشت کنکور به سر می برند یا قصد دارند در امتحانی حداکثر موفقیت را کسب نمایند توصیه می شود زیرا بر روی حافظه و تقویت آن کاملا مثبت عمل می کند.
با همه ی مطالبی که در بالا ذکر شد قیمت را هم به آن جمع ببندید زیرا عسلی پر بها یا به عبارتی گران نمی باشد. عسلی است که برای حضور خود در فروشگاه و سفارش دادنش زمان خاصی را تعیین نکرده و همیشه در تمام سال شما قادر به تهیه ی آن می باشید