فرصت ویژه در زمینه خرید زهر خشک زنبورهای عسل از عرضه کنندگانی معتبر در بازار به وجود آمده تا بتوانید با تهیه این محصول، خواص منحصربفرد درمانی آن را شاهد باشید.
زنبورهای عسل یکی از شگفتی های خلقت خداوند بوده اند که از زمان گذشته تا به امروزه بسیاری از انسان ها در دنیا از خواص منحصربفرد فرآورده های بی نظیر آن بهره برده و بدون شک هیچ موجودی در طبیعت به اندازه زنبورهای عسل نتوانسته اند فوایدی خاص را دارا باشند.
علاوه بر فواید بسیار زیاد فرآورده های تولید شده توسط زنبور عسل، مانند عسل و یا ژل رویال، امروزه از زهر و نیش زنبورها نیز که توسط دستگاه های مخصوص گرفته شده اند، بهره های بسیاری گردیده است.

زهر زنبورعسل و ترکیبات آن

زهر زنبورهای عسل، مایعی زرد رنگ و یا روشن با مزه ای تلخ بوده که گفتنی است سرشار از انواع پروتئین ها می باشد و ترکیبات آن در فصل های مختلف سال و در مناطق گوناگون، متفاوت بوده است.
زهر زنبور شامل ترکیباتی چون آمین های بیوژنیک مانند دوپامین و لکوترین، آنزیم هایی چون اسید فسفا تاز و پپتیدهایی چون پپتید MCD بوده است که از دسته انواع ترکیبات بسیار پچیده ی زهر زنبورهای عسل بوده است. لازم به ذکر است که زهر خشک زنبورهای عسل دارای مواد معدنی و آلی چون آهن، کلسیم، پتاسیم، کربن و فسفر با درصدهای معینی می باشد.

درمان بیماری ها با زهر زنبورعسل

با توجه به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده زهر زنبورها، که امروزه زهر خشک شده آن در بازار موجود بوده که از طریق دستگاه های مخصوص گرفته شده و در مجاورت هوا خشک گردیده، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات موجود در افراد نیز موثر باشد.
لازم به ذکر است که امروزه زهر زنبورعسل، که به نوعی با نام درمان زنبوری شهرت داشته، جایگزین بسیاری از داروهای شیمیایی موجود می تواند باشد.

  • مصرف زهر خشک زنبورعسل، می تواند به شدت در درمان بیماری های عصبی و درمان بیماری MS بسیار زیاد مفید باشد.
  • درمان کننده نقرس، کمردرد و گرفتگی عضلات.
  • کاهش دهنده کلسترول خون و درمان افسردگی های مزمن.
  • کاهش دردهای ناشی از قاعدگی و درمان ناتوانی های جنسی.

برای آگاهی از شرایط خرید زهر خشک زنبورعسل، می توانید از طریق ارتباط داشتن با مشاورین در این حوزه، محصولی مفید با قیمت مناسبی را تهیه نمایید.