امروزه در هنگام خرید دستگاه عسل گیری یا استراکتور عسل، مدل های مماسی، به علت ظرفیت پایین و نیاز به برگرداندن قاب که امری زمانبر است، دیگر مدرن محسوب نشده و عملا در مقیاس محدود استفاده می گردند.
در اکستراکتورهای شعاعی هم، اگر موم دارای استحکام کافی نباشد، تحت این نیرو شکسته و عملا این یعنی عدم تخلیه کامل و سرعت پایین. 
در زنبورداری مدرن با اصلاح ساختار قاب(قاب های کم عرض تر) و تقویت موم بر این مشکل غلبه کرده اند و حتی در مناطقی از کشور، همچون زنبورداران منطقه اردبیل که از قابهای 17 سانتیمتری به جای لانگستروت استفاده می کنند، براحتی از این تکنولوژی استفاده برده اند.
اخیرا نیز محصولی به بازار عرضه کرده ایم که هم می تواند بین سرعت، دقت، قیمت تمام شده، راحتی استفاده تعادل ایجاد کند، و هم ترکیبی از تکنولوژی مماسی و شعاعی باشد، به گونه ای که هنگام بارگیری قاب، شعاعی و هنگام تخلیه آن حالت مماسی دارد و با تغییر جهت دور چرخش دستگاه، قاب ها بطور اتوماتیک تغییر جهت می دهند.
بنابراین دیگر نیازی به برگرداندن قاب نیست و چون نوع نیروی وارده بر موم ها مماسی است نه شعاعی، نیاز به تقویت موم نیز لازم نخواهد بود و می توان استخراج عسل را در دور بالا انجام داد.