آیا می دانید که دستگاه استراکتور عسل، چه نوع دستگاهی می باشد و چه کاربردی را در زنبورداری داشته است؟ چگونه می توان انواع لوازم زنبورداری به خصوص استراکتور را با قیمت مناسبی، خریداری نمود؟
در دنیای امروزی که همواره پیشرفت و ترقی حرف اول را در صنعت می زند، شاهد سهل شدن انجام فرآیندهای تولیدی با استفاده از تولید دستگاه ها و لوازم تخصصی جدید، بوده ایم.
امروزه همین امر در تجارت بسیار پرارزش زنبورداری، مهم جلوه داشته و همواره تولیدکنندگان انواع لوازم زنبورداری، سعی در سهل نمودن مراحل تولید انواع فرآورده های زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی داشته اند.
همواره شروع کردن به هر حرفه و فعالیتی، نیازمند شناخت تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای آن امر را داشته که به طور یقین می توان گفت همه افراد تازه کار، از وجود این لوازم و چگونگی شروع به کار، اطلاعی نداشته و تجربه ای را کسب نکرده اند.
پس به جرئت می توان گفت که وجود یک مرکز فروش معتبر پیرامون پخش و عرضه انواع لوازم تخصصی زنبورداری، و دارا بودن مشاوره هایی برای مشورت در حوزه زنبورداری، می تواند راهکاری مهم برای فعالیت هر چه بهتر و بیشتر در این صنعت باشد که در راستای ارتقای سلامت افراد جامعه گامی مهم برداشته است.
اما امروزه یکی از انواع لوازم مورد نیاز برای زنبورداری، دستگاهی به نام استراکتور عسل بوده است. آیا با این دستگاه آشنایی داشته اید؟

دستگاه استراکتور عسل

دستگاه استراکتور عسل

همه شما می دانید که یکی از اهداف مهم پرداختن به فعالیت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل، برداشت انواع فرآورده های مفید تولید شده توسط زنبورهای عسل بوده که از مهم ترین و پرخاصیت ترین نوع این فرآوده ها، انواع عسل طبیعی می باشد.
در زمان برداشت عسل، انواع لوازمی چون اهرم فلزی، کاردک مخصوص و برس مورد نیاز بوده که در نهایت استفاده از دستگاه استراکتور جهت استخراج عسل صورت می گیرد.
دستگاه استراکتور، که به دو صورت دستی و برقی موجود بوده، دارای روش کاری به این صورت هست که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، عسل از سلول ها بیرون آمده و پس از برخورد با دیواره ی دستگاه و بر طبق قانون جاذبه، عسل به کف استراکتور کشیده شده و آماده خروج از شیرهای آن می گردد.
پس از باز نمون شیرهای استراکتور، عسل درون ظرفی ریخته شده و در نهایت با استفاده از توری هایی مخصوصٍ، مواد و ذرات خارجی موجود در عسل، از گرفته شده تا عسلی خالص بدست آید.
برای آگاهی از قیمت خرید انواع استراکتورهای برقی و دستی، می توانید با فروشندگان معتبر این محصول در فروشگاه های لوازم زنبورداری، ارتباط داشته باشید تا دستگاهی با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی را، تهیه نمایید.