آیا می دانید که محصولات زنبورعسل، چه فواید دارویی و درمانی داشته اند؟ آیا می دانید که چگونه می توان در بازارهای ایران، بهترین نوع این محصولات را با قیمت خوبی خریداری کرد؟
انسان ها در طول زندگی خود، همواره پیرامون یک مسئله تلاشی جدی نموده اند، و آن هم موضوع مهم سلامتی بوده و خب همیشه خواهان تهیه محصولات و مواد غذایی کاملا با کیفیت و مارک دار بوده تا دغدغه ای پیرامون این مهم نداشته و از تضمین سلامت خود، مطمئن باشند.
اما آیا می دانید که امروزه انسان ها اگر با خواص منحصربفرد دارویی و تغذیه ای محصولات طبیعی زنبورعسل آشنا شوند، بدون شک در حفظ سلامت خود و جامعه، گامی مهم را برداشته اند؟ آیا اصلا می دانید که بجز عسل طبیعی، فرآورده های دیگری از زنبورعسل بدست آمده که ارزشمندی دارویی کمتری از عسل نداشته اند؟
گفتنی است که با توجه به وجود شرایط کاملا ایده آل در اغلب مناطق کشور، صنعت زنبورداری از رونق بسیار مطلوبی در ایران برخوردار بوده و زنبورداران توانسته اند انواع دیگر فرآورده های طبیعی و ناب زنبورعسل را تولید و روانه بازارهای مصرفی برای انسان ها نموده باشند که عبارتند از:

  • گرده گل.
  • ژل رویال.
  • بره موم.
  • زهر زنبورعسل.

اگر تمامی انسان ها از خواص این فرآورده ها آگاهی داشتند، شاید امروزه شاهد شیوع بسیاری از بیماری ها در جامعه نبودیم. البته کیفیت این محصولات گیاهی که بایستی کاملا طبیعی و خالص باشند هم از جمله دغدغه هایی بوده که نمی شود از آن چشم پوشی کرد و در بازارهای خرید و فروش این محصولات، وجود افراد سودجو، به عرضه انواع محصولات تقلبی دامن زده که خب شاید سبب شده تا افراد کمتری به سمت این محصولات بیایند.
اما آیا تابحال با خود فکر کرده اید که مصرف این محصولات که اینقدر دارای خواص ارزشمند و منحصربفرد دارویی و درمانی بوده، نیازمند آن نیست که پیرامون تولیدکنندگان معتبر و مراکز فروش آنها، تحقیقاتی جدی صورت گیرد تا محصولاتی کاملا خالص و حتی مارک دار تهیه شود؟ آیا می دانید که با مراکز فروش معتبر محصولات زنبورعسل ایرانی، این امکان برقرار می باشد؟

محصولات زنبورعسل و خواص آنها

همانطور که متوجه شدید، عسل طبیعی تنها فرآورده ی زنبورعسل نبوده و صنعت زنبورداری، با تولید دیگر فرآورده هایی که نام بردیم، ارزشمندی خود را بیش از گذشته به اثبات رسانیده و شاید حتی نیاز به این محصولات در دنیای امروزی که سلامت انسان ها را تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گرفته، بیش از پیش احساس گردیده است.

خرید زنبورعسل

عسل طبیعی که ماده ای سرشار از انواع ترکیباتی چون مواد آلی، ویتامین ها، کربوهیدرات، پروتئین و موادی چون گلوکز و فروکتوز بوده، همواره مصرف روزانه آن توانسته نقش فزاینده ای را در درمان بسیاری از بیماری ها مانند مشکلات گوارشی، قلبی، کلیوی، کم خونی دارا باشد و شاید درصد بالایی از افراد جامعه، مصرف کننده ی این ماده ارزشمند بوده اند.
اما باید گفت که محصولاتی مانند گرده گل، ژل رویال، بره موم و زهر خشک زنبورعسل، امروزه در تمامی مراکز فروش معتبر عسل، به عرضه رسیده و شاید شما هم نامی از آنها را شنیده باشید. آیا می دانید که خواص مصرف آنها چیست؟
گرده گل: ارزشمندترین ماده موجود در طبیعت بوده که به عنوان تغذیه ی لاروها و نوزادان زنبور توسط زنبورهای کارگر از روی پرچم گل های گیاهان جمع آوری شده و وارد کندو عسل گردیده است.
زنبورداران با جمع آوری این ماده توسط تله گرده گیرهای نصب شده در مسیر ورود به کندو، این ماده ارزشمند را به صورت پودر به بازار عرضه داشته اند. گفتنی است که مصرف گرده گل همراه با عسل طبیعی، می تواند خواصی چون، درمان کم خونی، درمان بیماری های پروستات و کنترل علائم دیابت را دارا باشد.

خرید زنبورعسل

ژل رویال: با نام دیگر شاه انگبین نیز شهرت داشته و اصلا غذای اصلی زنبور ملکه در کندو عسل بوده است. اما به سبب دارا بودن ترکیباتی چون، اسیدهای آمینه، انواع ویتامین ها و مواد آلی، استیل کولین و کلاژن، امروزه در درمان بیماری های قلبی، نازایی و ناباروری و درمان مشکلات عصبی و آلزایمر، اثرات مثبت درمانی را برای انسان ها داشته است.

خرید زنبورعسل

بهترین طریقه مصرف ژل رویال؛ ترکیبی از پودر آن با عسل طبیعی می باشد که خب بهتر جذب بدن شده و تأثیرگذاری بیشتری داشته است.
بره موم: این ماده که صمغی شکل و تولید شده از رزین و صمغ گیاهان و درختان در طبیعت بوده، یه عنوان ماده ای با خواص ضدآلودگی و آنتی اکسیدانی شناخته شده می باشد که توانسته در جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد در بدن انسان ها موثر باشد و خواص منحصربفرد ضدسرطانی را دارا بوده است.

خرید زنبورعسل

زهر زنبورعسل: این ماده که از گذشته مورد استفاده پزشکی و درمانی داشته، امروزه به وسیله دستگاه زهرگیری زنبورعسل بدون حتی کوچکترین آسیبی به زنبورها، استخراج گردیده و می تواند در درمان دردهای مفصلی، آرتروز و رماتیسم موثر باشد و گفتنی است که امروزه در درمان بیماری MS، اثرگذاری مطلوبی نیز داشته است.
با توجه به اینکه در تمامی این محصولات، کیفیت از جمله ملاک های اساسی بوده، همواره توصیه شده تا بهترین و طبیعی ترین نوع این محصولات، از معتبرترین مراکز فروش خریداری گردد، چرا که چیزی جز سلامت انسان ها مهم نبوده و مصرف محصولی تقلبی می تواند عوارضی جدی بر سلامت انسان ها داشته باشد.
برای آنکه بهترین نوع این محصولات را با قیمت و کیفیتی مناسب در بازارهای ایران خریداری کنید، می توانید با کارشناسان و مشاورین در حوزه فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، ارتباط مستقیم داشته باشید.