بیشتر در چه مواقعی از گیاه جعفری استفاده می کنید؟ در هنگام خرید چه گروهی
نمی توانند این عسل را که صفت بهترین را دارد تهیه کنند؟ آیا واقعا این
عسل ضرر هم به بدن انسان می رساند؟
راستش را بخواهید شاید بیشترین مدت زمانی که ما به حضور جعفری در منزل یا رستوران ها اختصاص می دهیم در هنگامی است که غذا را سرو می کنیم و برای زیبا کردن بشقاب جعفری را هم به آن اضاف می کنیم، خیلی از ما هم که اصلا همان میزان کم را هم نمی خوریم و بی خود و بی جهت اسراف می شود. فکر می کنم در مورد این گیاه که به تنهایی می تواند در مقابل پیدایش تومورهای مختلف در بدن جلوگیری کند کمی بی انصافی شده است.
این گیاه هفتاد سانتی متری در شهر نصف جهان یعنی اصفهان کاشت می شود، و سپس به سراسر ایران فرستاده می شود. در اصفهان زنبوردارنی قدر این گیاه را از من و شما بیشتر دانسته اند و از آن ها برای تولید عسل استفاده می کنند.
با اینکه به این گیاه در سر سفره ها بی مهری می شود ولی عسل جعفری قادر است اشتها شما را قبل از صرف یک وعده سنگین باز نماید تا به راحتی و با لذت بیشتر غذای مورد علاقه تان را میل کنید.
این عسل به هیچ کس ضرری نمی رساند فقط برای یک گروه به مدت زمان خاصی خرید آن ممنوع است آن هم خانم های باردار می باشد، پس در هر گروه دیگری غیر از مورد بالا قرار دارید عسل جعفری خود را با رنگ قرمز زیبایش خریداری کنید و با آن کیف کنید