عسل اسطوخودوس ارگانیک، چه خواص مصرفی داشته و چه قیمتی را در بازاهای خرید و فروش عسل دارد؟ چگونه می توان بهترین عسل اسطوخودوس را خریداری نمود؟
مصرف عسل طبیعی و وجود آن در برنامه غذایی انسان ها، به قدری ارزشمند و مهم بوده که امروزه شاهد بازارهای داغی از خرید و فروش انواع عسل طبیعی در بازارهای سراسر کشور بوده ایم و به جرئت می توان گفت که عسل طبیعی، به ماده ای غذایی مشهور در دنیا تبدیل گردیده است.
اما همواره دغدغه ای جدی که با تمامی خریداران و مصرف کنندگان عسل همراه بوده، تهیه عسلی اصل و کاملا درجه یک، در میان تعداد بیشماری از انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازار بوده که متأسفانه از انواع مواد افزودنی و نگهدارنده و انواع مواد نشاسته دار تولید گردیده و ارزش غذایی آنها در مقایسه با عسل طبیعی و اصل، صفر می باشد.
در کشور مستعد و غنی ایران از نظر وجود انواع پوشش گیاهی قوی، بدون شک تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل طبیعی و مستعد در کشور وجود داشته که توانسته اند انواع عسل طبیعی و دارویی را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند و در راستای حفظ سلامت افراد جامعه، تلاشی بی دریغ نموده باشند.
آیا تاکنون نام عسل اسطوخودوس را شنیده اید؟ این عسل دارای چه خواصی بوده و چگونه می توان بهترین نوع آن را در بازارهای کشور تهیه نمود؟

عسل اسطوخودوس

آشنایی با عسل اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس یکی از انواع گیاهان دارویی و درمانی بوده که حتما نام آن را شنیده اید و باید بدانید که امروزه به واسطه بوی مطبوعی که داشته در صنایع عطرسازی مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه دارای گل های بنفش بوده و در اکثر مناطق دنیا به صورت خودرو می روید.
با توجه به اهمیت دارویی این گیاه، امروزه شاهد تولید عسلی ناب و طبیعی از شهد گل های این گیاه بوده ایم که می تواند خواص منحصربفردی را دارا باشد و زمان برداشت آن در تابستان و در کوه های بینالود استان خراسان می باشد.
عسل اسطوخودوس با نام علمی گیاه آن یعنی Lavandula، دارای رنگ قهوه ای تیره می باشد که زنبورهای عسل بشدت به شهدهای شیرین گل های این گیاه علاقه مند بوده و با تولید عسل اسطوخودوس، می توانیم شاهد خواص بیشتری از این گیاه باشیم.
عسل تک گل و دارویی اسطوخودوس، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظه.
  • درمان ناراحتی های گوارشی و درمان آسم.
  • درمان سردرد و میگرن و بهبود رماتیسم.

برای تهیه بهترین عسل طبیعی و به خصوص عسل اسطوخودوس ارگانیک، می توانید با مراکز خرید معتبر در سراسر کشور، ارتباط داشته تا خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت آن داشته باشید.