آیا می دانید عسل لرستان در بازارهای فروش عسل، قیمت مناسبی را دارا می
باشد؟ فرصت ویژه برای خرید انواع عسل خالص لرستان به وجود آمده است.
عسل طبیعی یکی از ماده های غذایی و دارویی بسیار ارزشمند می باشد که به سبب دارا بودن انواع مواد آلی و معدنی چون آهن و کلسیم و انواع ویتامین ها و مواد مغذی، کربوهیدارات ها و کالری بالا، توانسته خواص منحصربفردی را برای تمامی افراد داشته باشد.
گفتنی است عسل طبیعی به سبب طبع معتدلی که داشته، مورد استفاده اکثر انسان ها با طبع های گوناگون در تمامی گروه های سنی، به عنوان یک میان وعده غذایی و یا در صبحانه، قرار گرفته و می تواند خواص زیر را دارا باشد:
ضدمیگرن، تصفیه خون و کبد، مقوی معده و دستگاه گوارش، مفید برای کاهش کم خونی ، افزایش قوای جنسی و موثر در شیردهی مادران.
اما لازم به ذکر است که مصرف عسل طبیعی و اصل مورد توصیه قرار گرفته و انواع عسل های تقلبی و مصنوعی که عمدتا زنبورهای عسل هیچ نقشی را در تولید آنها نداشته اند، علاوه بر اینکه خواص مفیدی نداشته، ممکن است برخی عوارض را نیز دارا باشد.
حال آیا می دانید که استان لرستان، توانسته رتبه اول تولید عسل مرغوب را در کشور دارا باشد و به سبب قیمت مناسبی که داشته، بازار پررونقی را دارا می باشد؟

عسل طبیعی لرستان
اگر به استان لرستان مسافرت نموده اید، باید بدانید که یکی از سوغاتی های مهم این استان، عسل طبیعی تولیدی آن بوده که تولیدکنندگانی معتبر توانسته اند آن را روانه بازارهای فروش نمایند.
بله استان لرستان، به واسطه داشتن استعداد خوب در مراتع و مناطق کوهستانی خود از لحاظ پوشش گیاهی انواع گیاهان معطر و مفید، توانسته رتبه هفتم در میزان تولید عسل و رتبه نخست را در مرغوبیت عسل تولیدی در کشور دارا باشد.
شایان ذکر است که میزان تولید سالیانه عسل طبیعی در این استان، چیزی بالغ بر 1500 تن بوده و تعداد قریب به 2000 رنبوردار در این استان، فعالیت داشته اند.
انواع عسل لرستان شامل عسل گون، عسل آویشن و عسل چندگل را با قیمتی مناسب و کاملا تضمینی، از عرضه کنندگان معتبر عسل لرستان تهیه نمایید.