دغدغه ی خرید عسلی اصل و طبیعی با قیمت ارزان، با تهیه عسل اصل لرستان از
میان رفته و افراد می توانند با مصرف عسل طبیعی، ضامن سلامت خود باشند.
عسل که در گذشته با نام انگبین در میان انسان ها محبوبیت داشته، در آن زمان ها نیز به سبب خاصیت ضدآلودگی و ضدباکتریایی آن، در درمان زخم ها و سوختگی های پوستی و پانسمان نمودن آنها، افراد زیادی از آن سود جسته بودند.
امروزه نیز، با توجه به عادت های نادرست غذایی و ورود انواع مواد غذایی مضر به زندگی انسان ها، مصرف روزانه عسل طبیعی توانسته با خواصی که از خود نشان داده، در تضمین سلامت انسان ها و نشاط آنها، نقش عمده ای دارا باشد.
گفتنی است که مصرف عسل، حتی به مقدار یک قاشق مرباخوری در روز، می تواند خواص منحصربفردی چون، تقویت دستگاه گوارش، تقویت حافظه و مغز، ضدکم خونی، ضدمیگرن، ضدپوکی استخوان و افزایش دهندگی قوای جنسی را دارا باشد.
اما آیا می دانید که دغدغه ای مهم این روزها در خرید عسل چه مواردی بوده است؟

دغدغه خرید عسل
همانطور که متوجه شدید، مصرف عسل توانسته خواص درمانی و تغذیه ای فوق العاده ای را دارا باشد، اما آنچیزی که مبرهن بوده این است که تنها مصرف عسل طبیعی و اصل می تواند این خواص منحصربفرد را دارا باشد.
اما همین موضوع، خود یکی از دغدغه های مهم مصرف کنندگان و مشتریان عسل در بازارهای فروش بوده، چرا که در حال حاضر انواع عسل های تقلبی و مصنوعی منجر شده تا برخی از افراد از تهیه عسل منصرف شده و از فواید مصرف آن غافل گردند.
موضوع دیگر پیرامون تهیه عسل، قیمت بالای عسل در برخی از بازارهای فروش عسل بوده، که این امر هم مزید بر علت کاهش مصرف کنندگان عسل در جامعه بوده است.
باید گفت که دنیای امروزی به سمت کیفیت و قیمت پیش می رود و به نظر می رسد که هر تولیدکننده ای که بتواند این دو اصل مهم را به موازات هم پیش ببرد، می تواند در تجارت خود موفق باشد.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که خوشبختانه استان لرستان، با دارا بودن تعداد نزدیک به 2000 زنبوردار در این استان و دارا بودن طبیعتی بکر در دامنه کوه ها و مراتع خود، توانسته در مرغوبیت عسل تولیدی در کشور زبانزد باشد و انواع عسل تولیدی کاملا طبیعی و مرغوب موجود را با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خود، به عرضه رسانیده است.