کپسول تولید شده از بره موم خالص و اصل در مرکز  مفید برای درمان بیماری های عفونی خصوصاً کولیت می باشد که امکان خرید اینترنتی نیز وجود دارد.
بره موم اصل و خالص، پس از جمع آوری از کندوها، تصفیه می شود. ناگفته نماند که بره موم قبل از تصفیه نیز قابل مصرف است و توصیه ما نیز مصرف بره موم به همین صورت است، اما بنا به دلایلی که ذکر می شود، برخی مصرف آن را به صورت کپسول و تصفیه شده توصیه می کنند.
پس از تصفیه بره موم، که در اینجا وارد جزئیات روش های تصفیه آن نمی شویم، پودر بره موم تولید می شود و پس از آن، برای مصرف راحت تر، تبدیل به کپسول می شوند.
از جمله دلایل مصرف کپسول بره موم رسیدن آن به روده و درمان کولیت روده است. دلیل دیگر آن، عدم رغبت به مصرف بره موم به دلیل ظاهر آن می باشد که مخصوصاً این مورد در خانمها بیشتر شایع است.
مرکز عسل هفت، کپسول های بره موم خود را به روش سنتی تولید و در حجم عمده به بازار عرضه می کند و امکان خرید آن برای همه مردم در سراسر کشور وجود دارد.
جهت تسریع در خرید و صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید اینترنتی و ثبت سفارش تلفنی نیز میسر شده و آماده پاسخگویی به سفارشات و سوالات شما هستیم.
منبع:عسل هفت