بسیاری از کندو ها موم عسل طبیعی را می سازند و افرادی که نیازمند این محصول می باشند، می توانند آن را از شرکت های معتبر توزیع عسل به صورت اینترنتی خرید کنند.
زنبور های عسل علاوه بر تولید انواع عسل طبیعی، محصولات دیگری مانند: موم، زهر، ژل رویال و گرده گل را تولید می کنند که پس از برداشت و فرآوری این محصولات توسط کندودارن، از طریق شرکت های پخش و توزیع عسل، وارد بازار می شوند.
موم عسل تولید شده توسط زنبور های کارگر یکی از محصولاتی است که خاصیت و کاربرد زیادی دارد و همه روزه در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. موم عسل در زنبورداری، شمع سازی، ریخته گری، تولید محصولات آرایشی، صنایع غذایی، چاپ، صنایع دارویی و… مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین موم عسل دارای خواصی مانند: درمان سینوزیت، زکام اسپاسمی، ناراحتی های تنفسی، ورم معده و لثه، درمان برفک دهان و… می باشد. البته لازم به ذکر است که اگر موم با خود عسل مصرف شود تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود.
افرادی که می خواهند از خواص این ماده ی پر ارزش بهره ببرند کافی است این محصول را یا به صورت اینترنتی و یا از فروشگاه های معتبر در سطح کشور ایران خریداری کنند.