آیا داروهای مورد استفاده برای زنبورداری و کنه ها و آفات موجود در زنبورهای عسل را می شناسید؟ آیا امکان خرید این محصولات به صورت اینترنتی با قیمت مناسبی، وجود داشته است؟
شاید بتوان به جرئت این ادعا را پذیرفت که امروزه تجارت زنبورداری و پرورش زنبورهای عسل، از امر مهمی برخوردار بوده، چرا که بحث سلامت انسان ها با توجه به مصرف انواع فرآورده هایی چون، عسل طبیعی، گرده گل و ژل رویال مطرح بوده و این موارد، وظیفه زنبورداران را در تولید هر چه بهتر این فرآورده ها، سنگین تر نموده است.
اما امروزه شرکت هایی معتبر در دنیا وجود داشته اند تا انواع داروهای مناسب برای جلوگیری از انواع بیماری ها، آلودگی ها و کنه هایی در کندوهای عسل جلوگیری نمایند. آیا با انواع داروهای مخصوص برای زنبورهای عسل آشنایی داشته اید؟ چگونه می توان این داروها را با قیمت مناسبی تهیه نمود؟

داروی زنبورعسل

داروهای مخصوص زنبورعسل

با توجه به احتمال شیوع انواع بیماری ها و آفت هایی در کندوهای عسل، انواع داروهایی مورد نیاز در امر زنبورداری را می توانید بشناسید و به موقع از آنها بهره ببرید. در اینجا به برخی از انواع این داروها اشاره شده است:

هایوکلین
: Hive clean یکی از انواع داروهای مخصوص مبارزه با انگل خارجی واروا در زنبورعسل می باشد که شامل اسیدهای ارگانیک می باشد و بهترین زمان مصرف آن را در فصل تابستان و ماه مرداد دانسته اند.

فستوکسین
: از این دارو در کندوهای خالی برای از بین بردن لارو پروانه موم خوار استفاده شده است.

پریزین
: به صورت امولسیون عرضه گردیده و نوعی کنه کش سیتمتیک می باشد که قبل از فصل زمستان و بعد از برداشت عسل، در توده داخل کندو پاشیده می گردد.
از دیگر انواع داروهای مخصوص زنبورداری و زنبورهای عسل، می توان به سدیم سولفا تیازول، آپی گارد، آپیتول و آپیستان اشاره نمود.
برای خرید با قیمت ارزانتر و مطمئن تر انواع داروهای زنبورعسل، می توانید با مراجعه به سایت هایی معتبر، سفارش آنلاین خود را ثبت کرده و در اسرع وقت آن را از طریق پست، دریافت نمایید.