به طور حتم عده ای عسل اقاقیا و عده ای عسل کنار را می پسندند. هر عسل درجه
یک، خاصیت های مخصوص و ویژه ی خودش را دارد. شاید به همین علت است که
مقایسه کردن عسل ها کار درستی نمی باشد.
آیا تا به امروز تصور می کردید که از درخت اقاقیا زیبای منطقه ای که در آن زندگی می کنند بتوانند آدامسی تهیه کنند که اگر اراده کرده اید رژیم لاغری بگیرید و از وزنتان بکاهید به شما کمک کند، بله این درخت آدامسی را به دست مردم می رساند که علاوه بر خوش طعم بودن، مدت زمانی که طول می کشد تا حس کنید گرسنه شده اید را افزایش می دهید.
برگ هایی که بر روی این درخت خودنمایی می کنند را جمع آوری کنید و بعد از گذراندن دو الی سه روز که خشک شدند آن ها را به پودر تبدیل کنید و به صورت دم کرده در ابتدای صبح قبل خوردن هر گونه صبحانه ای میل کنید فکر می کنید با گذاراندن مراحل طولانی بالا چه عایدت شما می شود؟ این همه راه برای این است که شما جهت نابسمانی یا اختلال در عضو موثر بدنتان یعنی صفرا به پزشک مراجعه نکنید.
عسل اقاقیا انگار ساخته شده است که فقط به مبارزه با هر گونه فساد و رشد و تکثیر باکتری ها حال در هر کجای بدن که می خواهد باشد برود و راه طبیعی برای مبارزه با بیماری هایی که از این روش قوای جسمی بدن را از کار می اندازند باشد.
در اخر باید بگوییم کسانی که کارشان به تزریق انوسلین رسیده است و متاسفانه به دلیل قند بالا مجبور به رژیم های غذایی سنگین و سخت هستند این عسل به شما کوچکترین آزاری نخواهد رساند زیرا از آزمایشات به عمل آمده روی آن مقدار ساکروز آن به پنج درصد هم نمی رسد