عسل طبیعی چه نرخی را به صورت عمده و جزئی در بازارهای فروش داشته است؟ عسل
تولیدی استان لرستان چه مشخصاتی داشته که آن را مرغوبترین عسل کشور دانسته
اند؟
عسل یکی از آن دسته مواد غذایی انرژی بخش و پرخاصیت امروزی تلقی گردیده که مصرف روزانه حتی یک قاشق چایخوری توانسته خواص شگفت انگیز آن را در سلامت انسان نمایان سازد، چرا که سرشار از مواد ویتامینی و مواد مغذی بوده است.
اما مسئله ای که پیرامون عسل وجود داشته، نایاب بودن عسلی اصل و طبیعی در بازارهای فروش بوده و سبب آن وجود برخی توزیع کنندگان ناشناخته بوده که عسلی تقلبی را در این بازارها عرضه داشته اند و سبب شده اند تا مشتریان عسل کاهش یافته باشد.
اما باید بدانید که امروزه در کشور تولیدکنندگانی معتبر اما معدود وجود داشته اند که ارتباط با نمایندگی های فروش و مراکز توزیع معتبر آنها، می تواند عسلی طبیعی و درجه یک برای مصرف کنندگان عسل به همراه داشته باشد.
یکی از این معدود تولیدکنندگان معتبر، استان لرستان بوده که توانسته عسلی تست شده در آزمایشگاه های تخصصی خود را تحت نام انواع عسل های شناسنامه دار توسط توزیع کنندگان معتبر خود به سراسر بازارهای کشور عرضه نماید و مشتریان می توانند با کارشناسان و مشاورین در حوزه عرضه عسلی طبیعی و تضمین شده استان لرستان، در ارتباط مستقیم باشند.
برای آگاهی از نرخ قیمت انواع عسل تولیدی در استان لرستان، به صورت عمده و جزئی می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس باشید.