آیا می دانید که چگونه می توان کرم بره موم، یکی از فرآورده های تولیدی از بره موم به عنوان فرآورده طبیعی زنبورعسل را در بازار تهیه نمود؟ آیا از خواص مصرف آن چیزی شنیه اید؟
حتما نام بره موم را در فروشگاه های عرضه و پخش انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل شنیده اید و برایتان جالب باشد که بدانید این ماده می تواند چه خواصی را دارا باشد؟
باید گفت که بره موم از جمع آوری شیره و صمغ گیاهان و درختان توسط زنبورهای کارگر تولید گردیده است که ماده ای تیره رنگ و چسبناک بوده و می تواند ترکیبات دیگری چون انواع مواد معدنی و مواد ویتامینی را دارا باشد.
گفتنی است که بره موم نقش ضدعفونی کنندگی و مفیدی را در جلوگیری از ورود انواع آفات و آلودگی ها به داخل کندو عسل داشته که امروزه بیشتر با قرار دادن تله بره موم در بالای کندوهای عسل، جمع آوری گردیده است.
شایان ذکر است که از بره موم کندو عسل، با توجه به خواصی که داشته، در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته و امروزه شاهد تولید انواع فرآورده هایی از این ماده مانند کرم بره موم و کپسول بره موم بوده ایم.
حال آیا می دانید که کرم بره موم چیست و می تواند چه خواصی را برای پوست انسان ها دارا باشد؟

کرم بره موم

معرفی کرم بره موم

گفتنی است که بره موم از زمان های گذشته در درمان مشکلات و ناراحتی های پوستی مورد استفاده قرار گرفته بوده و امروزه از مواد موثره ی موجود در ترکیبات بره موم، شاهد تولید انواع کرم بره موم بوده ایم.
کرم بره موم یا کرم پروپولیس که قابل استفاده برای تمامی انواع پوست های چرب، مرطوب و خشک بوده است، می توانذ اثرات مثبت درمانی را دارا باشد که از آن دسته می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ضدچروک و ضدافتادگی پوست.
  • کاهش دهنده التهابات پوستی.
  • نرم کننده پوست دست و صورت.
  • درمان جوش های صورت و زخم های پوستی.

نکته مهمی که پیرامون کرم بره موم وجود داشته، عدم بکار بردن انواع مواد نگهدارنده برای تولید این کرم بوده است که به همین سبب باید در شرایط محیطی مناسب که بهتر است در یخچال فریز باشد، نگهداری گردد.
برای آگاهی از چگونگی تهیه این محصول با قیمت مناسب، می توانید با کارشناسان و مشاورین در زمینه عرضه انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل، ارتباط داشته باشید.