اگر شما از افرادی بوده اید که به دنبال بهترین و مناسب ترین عسل تولیدی در
کشور یعنی عسل لرستان در بازارهای فروش موجود هستید، می توانید این محصول
را با قیمتی مناسب و اصل تهیه نمایید.
باید به جرئت گفت که یکی از فرآورده های طبیعی و گیاهی دارویی تولید شده در استان هایی از کشور ما، مانند استان اردبیل، استان کردستان و استان لرستان، عسل بوده که توانسته است در طب سنتی و گیاهی، جایگاه بسیار مناسبی را داشته باشد.
عسل که در انواع گوناگونی مانند عسل گون، عسل کوهی یا وحشی و عسل گزانگبین تولید شده و در بازارهای فروش موجود بوده است، می تواند در صبحانه و یا به عنوان یک میان وعده مقوی، مناسب برای تمامی سنین باشد و در درمان بیماری هایی چون مشکلات گوارشی و ریوی، چاقی، کم خونی و صعف اعصاب بسیار زیاد موثر واقع گردیده است.
اما باید بدانید که امروزه تهیه عسلی مرغوب و اصل، از دغدغه های اکثر مشتریان این محصول بوده و شناخت عرضه کنندگان معتبر در این حوزه، می تواند یاری دهنده آنها باشد. اما آیا می دانید کدام عسل تولید شده در کشور، از لحاظ مرغوبیت دارای جایگاه بالایی بوده است؟
امروزه استان لرستان با توجه به دارا بودن پوشش گیاهی قوی در مراتع و جنگل های خود، توانسته یکی از برترین تولید کنندگان عسلی مرغوب در کشور نام بگیرد و نرخ تولیدی با میزان بیش از 1500 تن را در اختیار داشته است.
امروزه تهیه اصل ترین نوع عسل تولیدی استان لرستان، از مراکز پخش و عرضه معتبر آن صورت می گیرد و عمده مشتریان این محصول دیگر نگرانی را برای تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی نداشته اند. قیمت مناسب در برابر کیفیت عالی و مطلوب، از اهداف این مراکز پخش بوده است.