آیا می دانید که ژل رویال خواص مفیدی در درمان نازایی و ناباروری داشته است؟ چگونه می توان انواع ژل رویال اصل ایرانی را با قیمت مناسبی تهیه نمود؟
ژل رویال با نام دیگر شاه انگبین، یکی دیگر از انواع فرآورده های تولید شده از زنبورهای عسل بوده که این بار علاوه بر خواص منحصربفردی که در درمان بیماری ها برای انسان ها داشته، توانسته یکی از منابع مهم تغذیه ای برای خود زنبورهای عسل در کندوها باشد.
بله باید گفت ژل رویالی که توسط زنبورهای کارگر تولید گردیده، سرشار از انواع مواد ویتامینی، انواع املاح معدنی و ترکیبات پروتئینی بوده از مواد تعذیه ای مهم لاروها و زنبورهای ملکه در کندوعسل، به شمار آمده و نقش مهمی را در زندگی زنبورهای ملکه تا پایان عمر و بارورن نمودن آنها داشته است.
حال آیا می دانید ژل رویال که امروزه در بازارهای فروش، به صورت مخلوط با گرده گل، مخلوط با عسل طبیعی و یا به صورت کپسول ها و آمپول های خوراکی وجود داشته، می تواند چه خواصی را دارا باشد؟

ژل رویال و خواص درمانی مصرف آن

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال ماده ای بسیار غنی از ترکیبات مهمی بوده که می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد:
در ترکیبات ژل رویال، ماده ای به نام آرژین وجود داشته که می تواند خواص هورمون سازی و افزایش تعداد تخمک گذاری و اسپرم را برای زنان و مردان دارا باشد و امروزه نوعی درمان کننده ی ناتوانی جنسی نام داشته است.
وجود ماده ای به نام استیل کولین در ژل رویال، این ماده را مفید برای افرادی که مشکلات اعصاب داشته اند مناسب گردانیده است.
به طور کلی ژل رویال می تواند خواص مفیدی در درمان سرطان، بیماری فشار خون و با توجه به دارا بودن ماده ای به نام کلاژن، موثر در جوانسازی و شادابی پوست را دارا باشد.

ژل رویال اصل

شرایط نگهداری ژل رویال

باید گفت که ژل رویال باید در شرایطی کاملا به دور نور و اکسیژن نگهداری گردد و برای شما مشتریان گرامی، به نظر می رسد بهترین روش برای نگهداری آن، در یخچال و یا فریز باشد تا مواد آن تجزیه نگردد.
در حال حاضر انواع ژل رویال مرغوب و اصل را از تولیدکنندگان معتبر و زنبورداران فعال در مناطق مستعد کشور، می توانید به آسانی از طریق ارتباط داشتن با کارشناسان فروش و یا در سایت هایی معتبر، با قیمت ارزانتر به صورت عمده، تهیه نمایید.