آیا می دانید که عسل گون یکی از انواع عسل های مفید برای بیماران دارای کم
خونی بوده است؟ تهیه عسل گون خالص تولیدی استان لرستان، با قیمت مناسبی
امکان پذیر می باشد.
با توجه به اهمیت انواع گیاهان دارویی و خواص مفید آنها، تولیدکنندگان عسل توانسته اند از شهد گل های گیاهان دارویی موجود، عسلی ناب و خالص را تولید و در راستای حفظ سلامت انسان ها تلاشی بی دریغ نمایند.
با توجه به اینکه در حال حاضر استان لرستان، یکی از معتبرترین تولیدکنندگان عسل در کشور نام گرفته، یکی از انواع عسل های دارویی و درمانی با نام عسل گون را به شکل کاملا خالص و طبیعی تولید و روانه بازارهای فروش عسل نموده است.
گفتنی است که عسل گون، از شهد گیاه مفید گون تولید و در دسته انوع عسل های دارویی و درمانی قرار گرفته است که می تواند خواص منحصربفردی را با خود به همراه داشته باشد.
مصرف عسل در وعده های گوناگون و به خصوص صبحانه می تواند مفید برای درمان بیماری های چشمی، کلیوی و اعصاب باشد و یکی از مهم ترین خواص موجود در عسل گون، خاصیت خونساز بودن آن است و به بیماران کم خونی توصیه اکید شده تا عسل گون را در برنامه غذایی خود جای دهند.
با توجه به اینکه همواره مصرف کنندگان عسل با دغدغه ای جدی پیرامون تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی مواجه بوده اند، تهیه عسل ناب و خالص لرستان می تواند خریدی بدون دغدغه در قیمت و کیفیت عسل باشد.