آیا همواره نگران تهیه عسلی اصل و طبیعی بوده اید و راه های شناخت آن را
نمی دانید؟ امروزه عسل تولید شده در استان لرستان، یکی از انواع عسل های
تضمینی موجود در مراکز معتبر تهیه آن بوده است.
عسل یک محصول گیاهی و تولیدی از شهد گل ها می باشد که امروزه مصرف کنندگان و علاقه مندان بسیاری را در جوامع گوناگون به سبب خواص بی نظیری که داشته، به خود جلب نموده است. اما همواره یکی از مسائل مهم در تهیه عسل این بوده که آیا عسلی که خرید شده اصل بوده و یا خیر؟
با توجه به بازارهای گوناگون فروش انواع عسل در کشور، بدون شک احتمال وجود عسل های تقلبی و مصنوعی وجود داشته و مصرف کنندگان آن باید در آگاهی نسب به مراکز تهیه و فروش و حتی تولید کنندگان معتبر آن، نهایت دقت را داشته باشند، چرا که محصول تهیه شده، یعنی عسل، یک محصول تغذیه ای و دارویی بوده و مسئله سلامت انسان در میان است.
باید گفت یکی از استان هایی که دیگر امروزه به پایگاه مهمی در زمینه تولید انواع عسل گیاهی و اصل تبدیل گردیده، استان لرستان می باشد. در این استان طبیعت ناب و پوشش گیاهی مستعد، مزید بر علت گردیده تا زنبورداران بسیاری مشغول به زنبورداری و تولید عسل در بهترین نوع خود، باشند.
این عسل توسط شرکت هایی معتبر به بسته بندی هایی در بهداشتی ترین شرایط و در وزن های گوناگون می رسند و صادراتی به تمامی بازارهای فروش این استان و دیگر استان ها، داشته اند.
با مصرف یک عسل طبیعی و تضمین شده چه از لحاظ قیمت و چه کیفیت، حتی روزانه یک قاشق چایخوری، می توانید در تقویت معده و دستگاه گوارش، تقویت مغز و حافظه و افزایش انرژی و توان خود کاری مفید را صورت داده باشید.
برای تهیه عسل گیاهی و اصل تولید شده در استان لرستان، آن را از مراکز تهیه معتبر آن بخواهید و از طریق راه های ارتباطی ذیل نیز می توانید با مشاورین در این حوزه، در ارتباط باشید.