عسل ناب کوهی از نظر برخی از کسانی که بطور منظم به مصرف عسل روی آورده اند، بهترین نوع عسلی است که ارزش تهیه و مصرف روزانه را دارد.
زمانی که به فرآیند تولید عسل و عملکرد زنبورعسل نگاهی می اندازیم پی به قدرت و حکمت خالق زمین و آسمان پی می بریم. در این فرآیند کوچکترین حرکتی بدون دلیل و فایده نیست؛ مثلا بال زدن زنبور ها در داخل کندو از طرفی باعث تهویه هوای داخل کندو شده و از طرف دیگر باعث تبخیر رطوبت اضافه عسل می شود تا عسل به غلظت طبیعی برسد.
عسل ناب کوهی، یکی از طبیعی ترین انواع عسل است که معمولا بدلیل اینکه در طبیعت بکر به تولید می رسد، دارای عطر و طعم بسیار مطلوب و مخصوصی است که در هیچ ماده خوراکی دیگری یافت نخواهد شد.
افرادی که به تهیه مستمر و مصرف منظم عسل روی آورده و بهترین نوع این محصول یعنی عسل ناب کوهی را برای این منظور انتخاب می کنند سلامتی خود را هم در دوران جوانی و هم دوران کهنسالی تضمین می کنند.
یکی از مراکزی که خریداران بسیاری برای تهیه ناب ترین نوع انواع عسل به آن مراجعه می کنند و توانسته است تا به امروز رضایت خریداران را به خود جلب کند، مجموعه ایران هانی می باشد که در حال حاضر نیز آماده خدمت رسانی به خریداران محترم می باشد.