آیا می دانید که بهتر است بره موم را به صورت خام مصرف نکنید و مصرف عصاره بره موم، مفیدتر می باشد؟ عصاره بره موم اصل با قیمت ارزان را از کدام مراکز فروش معتبر می توان تهیه نمود؟
در ابتدا باید بدانید که بره موم یکی دیگر از فرآورده های مهم تولید شده توسط زنبورهای کارگر و تشکیل شده از موادی چون صمغ و شیره درختان، موم، مواد معدنی و ویتامینی بوده که نقش مهمی را در کندوهای عسل داشته است.
بره موم ماده ای چسناک و تیره رنگی بوده که در کندو عسل نقش بسیار مهم ضدعفونی کنندگی و پیشگیری از ورود بیماری ها و آفت ها به داخل کندو را دارا بوده و می تواند به عنوان تنگ نمودن مسیرهای پرواز و ترمیم شکستگی های کندو، مورد استفاده قرار بگیرد.
اما امروزه با توجه به آزمایشاتی که بر روی بره موم صورت گرفته، این ماده ی ارزشمند را تبدیل به ماده ای مفید در صنعت پزشکی و به خصوص درمان سرطان نموده و موارد مصرفی زیادی از عصاره بره موم در پزشکی شده است.

بره موم و درمان سرطان

آزمایشات گوناگون محققین نشان دهنده ی این امر بوده که بره موم دارای خواص منحصربفرد آنتی اکسیدانی، ضدویروس، ضدباکتری و ضدقارچ را داشته و نمی تواند مصرف آن هیچگونه عوارض جانبی را به دنبال داشته باشد.
گفتنی است که وجود آنتی اکسیدان های قوی در ترکیبات بره موم، سبب جلوگیری از تشکیل غده های سرطانی در افراد شده و به شدت مصرف بره موم توانسته در جلوگیری از ابتلا به سرطان پستان هم، موثر باشد.
گفتنی است که استفاده از عصاره بره موم و به همراه آن انجام آزمایشات گوناگون و شیمی درمانی های پی در پی، می تواند اثربخشی زیادی را پیرامون تسریع در روند درمان سرطان سینه و همچنین سرطان پروستات، داشته باشد.
در ضمن توصیه گردیده تا بره موم به صورت عصاره آن تهیه و مصرف گردد که شایان ذکر است این عصاره، سرشار از اسید کافئیک و آرتیپلین C بوده که از جمله خواص قوی آنتی اکسیدانی و ضدسرطانی این ماده بوده است.
برای تهیه بهترین و تازه ترین عصاره بره موم اصل، می توانید از فروشگاه های معتبر پخش انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل در کشور، آن را با قیمت مناسب تری هم خریداری نمایید.