آیا می دانید که مصرف گرده گل خالص می تواند تأثیر زیادی را در لاغری و تناسب اندام دارا باشد؟ آیا می دانید که گرده گل یک مکمل غذایی برای ورزشکاران نیز محسوب گردیده و در مراکز معتبر، قابل فروش می باشد؟
گرده گل را ارزشمندترین ماده ی موجود در طبیعت دانسته اند که این تنها زنبورهای عسل بوده که جهت تأمین نیاز ویتامینی و پروتئینی زنبورهای نوزاد در کندو عسل، با انجام عمل گرده افشانی، توانسته اند پس از ذخیره سازی، وارد کندو نمایند.
گرده گل توسط تله گرده گیرهایی که در مسیر ورود زنبورها به کندو نصب گردیده، جمع آوری می شود و برای مصرف انسان ها نیز روانه بازارهای فروش گریده است و همواره افراد باید از مراکز فروش معتبر، پاک ترین و تازه ترین گرده گل خالص و اصل را خریداری و مصرف کنند.
شایان ذکر که مصرف گرده گل به صورت پودر خالص و یا مخلوطی با عسل طبیعی جهت بهتر جذب به بدن شدن، بهترین طریقه مصرف این ماده بوده که خب هیچگونه عوارضی را برای آن عنوان ننموده اند و حتی در برخی از بازارهای فروش، کپسول گرده گل هم عرضه گردیده است.
حال آیا می دانید که گرده گل علاوه بر خواص منحصربفرد درمانی بر بیماری هایی چودن سرطان، نازایی و بزرگی پروستات، می تواند تأثیر جدی در کاهش وزن و لاغری در افراد داشته باشد؟

تأثیر گرده گل

گرده گل و لاغری

بله همانطور که متوجه شدید، مصرف یک گرده گل خالص و اصل، می تواند اثرات مفید دارویی و درمانی را دارا باشد و از حیث تغذیه ای هم نام یک غذای کامل را به خود اختصاص داده است.
باید گفت که خب برای کاهش وزن و چربی سوزی، بهترین تغذیه برای انسان ها، افزایش انرژی و سوخت و ساز بوده و در کنار این تغذیه؛ ورزش کردن هم می تواند کمک شایانی را نموده باشد.
مصرف گرده گل به عنوان یک منبع بسیار خوب از انواع ویتامین ها و پروتئین ها، می تواند انرژی بخشی فوق العاده ای را برای افراد دارا باشد و اثرات مثبتی را در کاهش وزن، لاغری و تناسب اندام داشته باشد.
توجه داشته باشید که در هنگام خرید گرده گل، حتما باید این کار را از فروشگاه های معتبر محصولات زنبورعسل صورت داده باشید و به طور جد از خرید گرده گل های آلوده از مراکز فروش نامعتبر، خودداری کنید.