چگونه می توان در میان بازارهای داغ فروش انواع عسل طبیعی و دارویی، عسل
ناب و درجه یک را تهیه نمود؟ آیا عسل لرستان توانسته جایگاه بالایی در این
بازارها دارا باشد؟
بدون شک اگر شما هم از مصرف کنندگان جدی عسل بوده باشید، همواره به دنبال تهیه بهترین و مرغوب ترین نوع آن بوده و این نگرانی برای شما هم وجود داشته که در میان انواع عسل های تقلبی موجود در بازار، تهیه عسلی اصل و طبیعی کمی دشوار گردیده است.
بله شایان ذکر است که امروزه بیش از 50 درصد انواع عسل های موجود در بازارهای فروش، تقلبی و مصنوعی بوده و با درصدی ناخالصی چون آب و شکر همراه بوده و عرضه کنندگان ناشناخته گاهی قیمت ارزانی هم برای آن در نظر گرفته و وجود داشته افرادی که با فدا نمودن کیفیت، قیمت را ترجیح داده و موجب گسترش این نوع عسل ها در بازار شده اند.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه توانایی تشخیص عسلی اصل از تقلبی برای مصرف کنندگان عادی عسل وجود نداشته، و مورادی چون رنگ عسل و یا عدم شکرک زدن عسل نتوانسته معیار مناسبی برای این امر باشد، به نظر شما راهکار مهم چه می باشد؟
به جرئت می توان ادعا نمود که تشخیص اصل یا تقلبی بودن انواع عسل، تنها در آزمایشگاه های مواد غذایی و تست مرغوبیت عسل امکان پذیر گردیده، تهیه عسلی اصل از تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده در بازار، می تواند بهترین راهکار باشد.

عسل طبیعی لرستان

اگر به استان لرستان سفر نموده باشید، باید بدانید که عسل ناب این استان، از بهترین سوغاتی های موجود نام گرفته و امروزه عسل لرستان را، مرغوبترین عسل تولیدی در کشور دانسته اند. در این استان انواع عسل گیاهی و دارویی مفیدی تولید شده که خواص منحصربفردی را دارا بوده اند.
شما می توانید با ارتباط داشتن با عرضه کنندگان عسل اصل لرستان در بازارهای داغ فروش عسل در کشور، خریدی بدون دغدغه پیرامون کیفیت و قیمت عسل داشته باشید.