چرا بازاریابی عسل طبیعی امری مهم برای تولیدکنندگان عسل بوده است؟ آیا می
دانید انواع عسل طبیعی تولیدی لرستان، پرفروش ترین انواع عسل در بازارهای
فروش عسل می باشند؟
عسل ماده ای شیرین و غلیظ سرشار از انواع ترکیبات و مواد مغذی و مقوی مانند آهن، کلسیم، منگنز، پتاسیم، ویتامین ها و کالری مناسبی می باشد، به طوری که آن را یکی از انرژی بخش ترین مواد غذایی موجود در برنامه غذایی ورزشکاران نیز می دانند.
در حال حاضر در بازارهای فروش عسل در کشور، متأسفانه وجود داشته اند افرادی سودجو، که با عرضه انواع عسل تقلبی و مصنوعی که در فرآیند تولید آنها، زنبورهای عسل نقش عمده ای را نداشته و توسط انواع مواد گلوکزی تولید گردیده اند، این بازارهای فروش را با دغدغه ای جدی مواجه نموده اند.
حال به نظر می رسد که تولیدکنندگان معتبر عسل طبیعی که آنها هم در این بین دغدغه ی عدم اعتماد را از سوی مشتریان دارا بوده اند، باید بتوانند با روش های گوناگون بازاریابی و تبلیغ، مصرف کنندگان عسل را در جای جای کشور از وجود انواع عسل مرغوب تولیدی آگاه نمایند تا دیگر دغدغه ای برای تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی وجود نداشته باشد.
شایان ذکر می باشد که امروزه استان لرستان به دنبال دارا بودن طبیعتی مستعد و غنی از پوشش گیاهی انواع گیاهان دارویی مفید و معطر، توانسته در تولید عسل مرغوب و کاملا طبیعی، از قطب های مهم تولیدی و صادراتی عسل درجه یک در کشور ایران لقب بگیرد.
تهیه انواع عسل گون، عسل آویشن، عسل شتیزه و عسل چندگیاه تولیدی استان لرستان، از طریق ارتباط داشتن با عرضه کنندگان معتبر عسل لرستان، امکان پذیر گردیده است.