آیا می دانید که با توجه به اهمیت مصرف عسل طبیعی، امروزه شرایط ویژه ای برای اعطای نمایندگی پخش انواع بهترین عسل ایرانی در سراسر کشور به وجود آمده است؟
امروزه درصد بالایی از افراد جامعه، از گونه های مختلف یک عسل طبیعی، مصرف نموده اند و همواره می دانند که عسل طبیعی، نقش فزاینده ی تغذیه ای و دارویی را برای آنها داشته است.
این درصد از افراد جامعه همواره به دنبال شناخت نمایندگی های فروش معتبر عسل اصل و خالص می باشند، چرا که می دانند مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی، نه تنها هیچ خواص مفیدی نداشته، بلکه می تواند عوارضی را نیز برای افراد داشته باشد.
به طور کلی می توان گفت که مصرف عسل طبیعی، خواص منحصربفرد دارویی و درمانی برای تمامی گروه های سنی داشته و از جمله خواص این ماده با ارزش غذایی بالا، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • مصرف عسل طبیعی می تواند منجر به خونسازی در بدن افراد گردد و به بیماران دارای کم خونی، توصیه جدی شده است.
  • عسل طبیعی درمان کننده مشکلات گوارشی و نفخ معده می باشد.
  • مصرف عسل طبیعی قبل از خواب می تواند به پاکسازی کبد کمک شایانی نماید.
  • افراد دارای اضافه وزن می توانند برای تغییر در رژیم غذایی روزانه خود، مصرف روزانه عسل طبیعی را در برنامه خود بگنجانند.
  • عسل طبیعی، افزایش دهنده میل جنسی و میزان شیردهی مادران بوده است.

این خواص، شاید تنها خواص مهم مصرف عسل طبیعی بوده که ذکر شده و گفتنی است که عسل طبیعی با ترکیباتی چون، آب، انواع مواد معدنی، ویتامین ها، کربوهیدرات، پروتئین و انواع مواد قندی ساده چون گلوکز و فروکتوز، می تواند درمان کننده بسیاری از امراض و مشکلات دیگر نیز باشد.
حال آیا می دانید که امروزه همواره دغدغه ی جدی که برای مصرف کنندگان عسل در جامعه وجود داشته، عدم شناخت عرضه کنندگان آن بوده است؟ آیا می دانید که امروزه تولیدکنندگان معتبر عسل در کشور، با اعطای نمایندگی های پخش عسل به سراسر کشور، گامی مهم را در شناخت یک عسل مرغوب و طبیعی به مصرف کنندگان آن برداشته اند؟

عسل ایرانی

اعطای نمایندگی پخش عسل

بله همانطور که متوجه شدید، امروزه در بازارهای خرید و فروش عسل، همواره این نگرانی میان مصرف کنندگان عسل وجود داشته که چگونه می توانند عسلی اصل و درجه یک را خریداری کنند، در حالی که شاید درصد بالایی از انواع عسل های عرضه شده، تقلبی و مصنوعی بوده اند.
خوشبختانه امروزه این امکان توسط تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی در کشور ما برقرار شده تا با اعطای نمایندگی پخش خود به علاقه مندان و سرمایه گذران در سراسر کشور، بازارهای خرید و فروش عسل را تبدیل به بازاری امن برای مصرف کنندگان و مشتریان عسل خالص و اصل نمایند.
از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل طبیعی می توان به استان های لرستان، همدان، کردستان، اردبیل، خوزستان، فارس و اصفهان اشاره داشت که با مجهز بودن به دستگاه ها و آزمایشگاه های تست مرغوبیت عسل طبیعی، در تولید عسلی مرغوب و شناسنامه دار موفق بوده و هدفی جز ارتقای سطح سلامت افراد جامعه نداشته اند.
شایان ذکر که شما می توانید جهت آگاهی از شرایط اعطای نمایندگی های پخش انواع عسل ایرانی، با مشاورین و کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید و در این امر مهم، گامی ارزشمند را صورت دهید.