برای خرید لوازم و تجهیزات زنبورداری در تهران می توانید آدرس مراکز فروش را از سایت های معتبر دریافت نمایید و حتی کوچکترین وسایل جزئی جهت اشتیاق بیشتر به کار را نیز تهیه نمایید.

خرید لوازم و تجهیزات زنبورداری
به دو دسته بزرگ تقسیم می شود:

  • لوازم زنبورداری ضروری و کلی، که بدون آن ها امکان پرورش زنبور و ادامه حرفه زنبورداری وجود ندارد، مانند کندوی زنبور عسل، که تا نباشد اصلا نمی توان شروع به کار کرد.
  • لوازم زنبورداری جزئی و غیر ضروری، که وجود و خرید این لوازم و تجهیزات خیلی ضروری نیست، لذا بودن آن می توان کار را سرعت بخشد و اشتیاق را به ادامه و گسترش امور زنبورداری افزایش دهد، درواقع برای ایجاد مهارت و افزایش انگیزه مورد خرید قرار می گیرند.

مراکز فروش عمده زیادی در تهران و سایر شهرستان ها وجود دارد که می توانند همه اطلاعات لازم در مورد لوازم ضروری و جزئیات ایجاد زنبورستان بهتر را در اختیار شما قرار دهند و آدرس آن ها در سایت های اینترنت موجود می باشد.

خرید لوازم و لباس زنبورداری 

یکی از لوازم زنبورداری که در این حرفه مهم است، لباس زنبورداری است که نبود آن باعث عدم ایجاد زنبورستان مانند کندو نمی شود، ولی وجود آن می تواند بسیاری از ترس های شروع به کار را در زنبوردار از بین ببرد.
لباس زنبورداری شامل بلوز و شلوار، کلاه و دستکش مناسب است، ولیکن یکی از نکات جزئی ایمنی در رعایت خرید لباس این است که باید سر آستین های خود را کش بزنید و زیر آستین لباس و روی دستکش، از ساعد بند زنبورداری استفاده کنید.
ساعد بند زنبورداری به شما کمک می کند هنگامی که می خواهید زمان خود را با ساعت تنظیم کنید، زنبورهای ناقلا از فرصت استفاده نکنند و وارد لباس شما نشوند.